Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 22-05-2010 23:14:20

35 Jaar getrouwd !

Morgen zijn mijn schoonouders 35 jaar getrouwd! Vanavond hadden we al een feestje!

Klik voor groterKlik voor groter

Klik voor groter

Klik voor groterHet was erg gezellig en vooral ook weer lek- ker! Wokken lijkt toch eigenlijk nooit te gaan vervelen. Het jubilerende paar kreeg van ons en nog anderen een 4-daagse busreis aan- geboden naar Thüringen in Duitsland. Echt iets voor hen om naar uit te kijken en straks
dus van te genieten! Samen met schoonzus, beter bekent als Tante Dar, hadden we een paar cheques en een echte bus gemaakt!

Heel erg bedankt voor de gezellige avond,
wij en de kinderen hebben het prima naar ons zin gehad! Op naar de volgende 35 jaar. Technisch zou dat moeten kunnen. Dan zijn wij 78 en 68 !! Da's toch wel héél ver weg...
Nieuws 21-05-2010 13:38:20

Ik zeg: Poen !

Best lekker, als je je salaris plus vakantiegeld bijge- schreven ziet op je bankrekening. Maar dat blijft dan toch nog schril afsteken bij de bedragen die je leest in de lijst van jonge miljonairs onder de 40 jaar. Neem een Jan Smit of Sonja Bakker, ieder goed voor 9 mil- joen. Ruud van Nistelrooy die zo'n 53 miljoen op zijn rekening heeft staan of een model als Doutzen Kroes die al 12 miljoen euri's bij elkaar heeft geshoot & ge- lopen! Opvallend vind ik de heren van de Nederlandse Energie Maatschappij, ieder hebben ze 44 miljoen! Er wordt dus goed verdient met de ver- koop van groene energie! Groen slaat hier blijkbaar vooral op de kleur van het banksaldo!
Nieuws 18-05-2010 23:16:56

Hagelbui XXXXL

Nee, dit is geen jacuzzi... Maar een zwembad in een zeer extreme hagelbui!!

Klik voor de clip

En nee, dit hier onder zijn geen ping-pong ballen maar échte hagelstenen!!

klik voor de clip

Ik heb nog nooit zo'n extreme hagelbui gezien als op dit filmpje uit Oklahoma City op 16 mei j.l. Klik op de afbeeldingen voor de clips. En kijk ook eens rechts, in de kolom naast de clip op YouTube, daar vind je nog meer beelden van deze super hagelbui! Pas op, je autoruit!
Familie 18-05-2010 23:09:31

Kampioenuuh

Kampioenuuh

En blij dat ie al was dat het dit jaar zo goed ging met de Twentse clubs; FC Twente werd kampioen en Heracles Almelo eindigde maar liefst op een 6e plaats in de eredivisie. Maar gisteravond kon ie pas echt trots zijn, zijn eigen E2 team van amateurvereniging AVC Heracles werd ook kampioen! En de cijfers liegen er niet om, 11 wedstrijden gespeeld waarvan 1 gelijk gespeeld en 10 gewonnen! En Niels heeft het als keeper erg rustig gehad dit seizoen, hij kreeg in die 11 wedstrijden slechts 17 doelpunten om zijn oren terwijl dat in de vorige seizoenen standaard was... per wedstrijd! En dus gingen ze na de wedstrijd met de kleren aan onder de douche en ook de beide trainers ontkwamen niet aan een nat pak. Gefeliciteerd jongens met dit geweldige resultaat, de officiele prijsuitreiking is volgende week zaterdag.
Algemeen 18-05-2010 12:58:59

Zwoel in de as

Standtent Zwoel in de as gelegd

Aanstaande vrijdag zouden wij vanuit het werk uit eten gaan in strandtent Zwoel aan het strand van Hoek van Holland. Vanmorgen hoorde ik dat afgelopen nacht drie standpa- viljoens door brand zijn verwoest. En jawel: Zwoel zat er bij! Het afscheid van twee colle- ga's zal dus ergens anders plaats moeten vinden. Op de afbeelding hierboven zie je door de vlammen heen de naam van het restaurant nog staan. De reservering zal wel vervallen.

En intussen hebben we een prima alternatief gevonden!
Lifestyle 17-05-2010 20:08:29

Eco = Groen doen!

De groene producten die wij tegenwoordig in huis halen...

Klik voor groter

Ja, u ziet het goed, niet alleen de site is groen gekleurd, ook steeds meer producten in ons huishouden kleuren tegenwoordig groen! Van de vuilniszakken, via vaatwastabletten, naar wasmiddelen tot aan de schoonmaakmiddelen. Ja mensen, we worden steeds groener. En volgens mijn schat koop je dit soort producten inmiddels voor nog maar heel weinig duurder dan de foute middelen. En in de aanbieding zelfs goedkoper! Hier in huis mag ik dan de groene vingers hebben (ik zorg voor de plantjes) mijn schat wil graag voor de hele planeet zorgen. En als nu steeds meer mensen het milieu minder belasten door ook groen te gaan denken en doen, dan helpen we uiteindelijk onszelf! Eco & Groen? Ik zeg: Doen!
Showbizz 16-05-2010 09:49:56

eXit Factor

SumeraHet kan gek gaan in het leven... en zeker in het leven van een X-Factor kandidaat. Zó ben je nog favoriet (bij wie dan vraag ik mij af?), en zó lig je eruit! We hadden het er al over, hier op XOOX, en men was al wel klaar met Sumera. Maar dat het zó snel tot een afscheid zou leiden had zelfs ik niet verwacht! Don(n)y zat erbij en keek ernaar, terwijl hij toch eigenlijk veel slechter was dan Sumera. Ook Kelvin was minder goed dan Sume- ra... Nouja, die twee zullen dus nog wel afvallen en dan blijven voor de finale over: BadBoyZ, Jaap & (wat mij betreft de winnares) Maaike. Ik ben het helemaal eens met Gordon; die Sumera kan dan wel aardig zingen, maar op TV komt ze niet oké over: een soort mix van angst en arro- gante, hautaine blik, maakt haar op een negatieve manier "een soort van" mysterieus. Ik kan het niet goed beschrijven, maar in haar blik en verschijning gebeurt iets... Maar goed, deze is down, nog 2 to go! En die Maaike; ze wordt iedere week weer beter! You go girl !!!