Uitslag Poll:
De verdwenen meisjes Nathalie en Stacy...

Ruim 80 procent was al pessimistisch over het lot van de twee meisjes. Vandaag volgde
de dramatische ontknoping toen de twee lichamen werden gevonden langs het spoor in Luik. Vermoord. Hier zijn eigenlijk geen woorden voor en het maakt je bang. Bang en bewust van
de risico's die er zijn in het leven. Nu maar hopen dat de man die al vastzit als hoofdverdachte, ook aantoonbaar de dader zal blijken te zijn na DNA onderzoek. Ik hoop voor Stacy en Nathalie en de nabestaanden dat de Belgische politie en jusitie deze bizarre gebeurtenis goed weet af te wikkelen. Dat zijn ze toch zeker verplicht aan de slachtoffers. Op XOOX vind je even geen poll. Vanaf zaterdag zal er weer een nieuwe poll verschijnen, voor nu: even niets. Wij zijn even stil.