Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 01-09-2006 09:34:56

Poll

Uitslag Poll:
Mijn belangrijkste TV signaal is:



Ik ben toch wel blij met de uitslag. De kabel is dui- delijk favoriet en de meeste stemmers hebben blijk- baar gewoon nog de coax uit het kastje, zo in de tv geplugt. Toch is er al een behoorlijk percentage dat daar een decoder tussen heeft zitten en het signaal digitaal bekijkt. Opvallend is de 11% die blijkbaar nog via een antenne het TV sig- naal uit de ether plukt. Dat gaat problemen geven als a.s. 30 oktober het ethersignaal weg- valt. Dat wordt dus een decoder aanschaffen! Iedereen weer bedankt voor het uitbrengen van je stem. We blijven even in omroepland, want we willen deze keer in de poll weten of onze be- zoekers de nieuwe zenderindeling bij de publieke omroep kan waarderen. Laat van je horen!
Web-Log 14-08-2006 12:05:03

Poll

Uitslag Poll:
Zo'n vakantie doe ik NOOIT meer!



Het lijkt me duidelijk: een goedkope busvakantie naar Salou of Blanes zit er voor de meerderheid niet meer in. Het lijkt me ook niks, uren zweten in een bus. Misschien alleen aan te raden voor de jonge vakantiegangers. Dan volgen de kampeer- en cara- vanvakantie's. Geen verrassing, want ook dit jaar ben ik zelf geconfronteerd met de afhankelijkheid van het weer. Mooi om te zien dat niemand een slechte ervaring lijkt te hebben met een last-minute. Opvallend vind ik dat er mensen zijn die een all-inclusive vakantie nooit meer willen meemaken. Ik ben benieuwd waarom dat is. Ook ben ik benieuwd naar "iets anders akeligs" wat toch nog 8% heeft aangegeven. Laat het ons even weten in de com-ments. Iedereen weer bedankt! Een nieuwe poll is weer beschikbaar, dus laat van je horen.
Web-Log 02-08-2006 14:49:31

Poll

Uitslag Poll:
Erik kampeert 14 dagen op de Veluwe



Omdat onze vakantie woest is afgebroken door het bizar-vieze weer, leek het mij wel zo eerlijk om deze poll dan ook maar te verwijderen. Toch hebben er in de afgelopen vijf dagen nog 35 mensen gestemd. Daarvan wenste het grootste deel mij een fijne vakantie en er was zelfs 1 persoon die mij zou gaan missen. Leuk om te weten. Toch vindt 26% kamperen sowieso al een afschuwelijke manier om je kostbare vrije tijd mee door te brengen, en ik moet toegeven, dat dacht ik de afgelopen twee dagen eigenlijk ook. Iedereen weer bedankt voor het stemmen!
Web-Log 27-07-2006 20:44:33

Poll

Poll image
Uitslag Poll: Israël valt Libanon binnen


De meerderheid van de stemmers dacht dat dit conflict, wat intussen is uitgegroeid tot een wa- re oorlog, uit de hand zou lopen. En ze kregen dus gelijk. Dat Israël zich mag verdedigen tegen de Hezbollah, en deze groep zou mogen uitschakelen vindt toch nog 34% van de stemmers. Persoonlijk vind ik Israël een agressief volk dat in mijn ogen helemaal gek is geworden om deze oorlog te starten. Dat Libanon weer helemaal opgebouwd moet worden, veel is kapot- geschoten en onschuldige burgers zijn op de vlucht, zou ik niet op mijn geweten willen heb- ben. Gelukkig heeft Israël nog ergens een klaagmuur staan, maar of ze deze klacht van mij in behandeling zullen nemen is nog maar de vraag! Iedereen weer bedankt voor je stem.
Web-Log 19-07-2006 11:49:30

ADSL-loos

Volgens zijn weblog zou Jente al 12 dagen zonder een internetverbinding zitten. Lullig.



"Hier een snel berichtichtje via de Wifi van iemand een straat verderop
(stiekem bij hem of haar ingebroken, zit op dit moment zonder eigen adsl)
Ben aan het verhuizen/klussen/luiersverschonen. Tot nader bericht geen postings!"
Web-Log 13-07-2006 21:22:19

Poll

Uitslag poll: De nieuwe looks van XOOX


Gelukkig, 43% vindt onze nieuwe looks wel aardig tot vetr cool! Blijkbaar hebben veel eraan moeten wennen en vindt zelfs 16% er helemaal niks aan. Dat mag, iedereen zijn mening. Intussen zijn we zo'n twee weken verder en nog steeds kijk ik met veel plezier naar deze layout. En ach, we zullen het er toch tot en met 31 december 2006 mee moe- ten doen! Iedereen weer bedankt voor het uitbrengen van je stem. En er is natuurlijk ook weer een nieuwe poll beschikbaar! Wat vinden jullie eigenlijk van Israël en hun conflicthantering ??
Web-Log 30-06-2006 12:59:19

Herinnert u zich deze nog...?

De historie van onze logo's de afgelopen 2,5 jaar:


We zijn begonnen met logo 1 die heeft van 01-01-2004 - 01-07-2004 op XOOX gestaan. Sinds- dien volgde ieder half jaar een nieuw logo met een nieuwe lay-out. Vandaag is het de laatste dag in de huidige lay-out. Vanaf 01-07-2006 springt XOOX over op de nieuwe vormgeving met een aantal veranderingen in kleuren, items en kolommen. Vanaf morgen kun je in de poll laten weten wat je van de veranderingen vindt. Nog een paar uurtjes wachten dus...
Web-Log 28-06-2006 20:37:44

Poll

Poll uitslag
Uitslag Poll:
De verdwenen meisjes Nathalie en Stacy...




Ruim 80 procent was al pessimistisch over het lot van de twee meisjes. Vandaag volgde de dramatische ontknoping toen de twee lichamen werden gevonden langs het spoor in Luik. Vermoord. Hier zijn eigenlijk geen woorden voor en het maakt je bang. Bang en bewust van
de risico's die er zijn in het leven. Nu maar hopen dat de man die al vastzit als hoofdverdachte, ook aantoonbaar de dader zal blijken te zijn na DNA onderzoek. Ik hoop voor Stacy en Nathalie en de nabestaanden dat de Belgische politie en jusitie deze bizarre gebeurtenis goed weet af te wikkelen. Dat zijn ze toch zeker verplicht aan de slachtoffers. Op XOOX vind je even geen poll. Vanaf zaterdag zal er weer een nieuwe poll verschijnen, voor nu: even niets. Wij zijn even stil.