Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 24-06-2006 19:35:25

Done it !

Nou, het was 02:35 uur, toen René en ik gisteren tevreden onze Skype-verbinding afsloten. De missie is weer volbracht; een gloedjenieuwe lay-out van XOOX staat klaar om op 1 juli a.s. zijn entree te maken. Wij zijn zeer tevreden en hopen na- tuurlijk dat de reakties straks positief zullen zijn. We hebben onszelf opnieuw weer eens overtroffen! Vinden wij...
Web-Log 23-06-2006 09:28:55

Bling is the thing!

Vanavond is het dan weer zover. Rene en ik zijn twee keer per jaar, vaak tot diep in de nacht, bezig om de nieuwe lay-out van de site startklaar te maken. Toen we begonnen met XOOX.NL heb- ben we afgesproken om ieder half jaar de site in een nieuw jas- je te steken. Op 1 juli zal het er hier dus totaal anders uitzien en het thema mag intussen duidelijk zijn: Bling-Bling. De voorberei- dingen zijn gedaan en het ziet er veelbelovend uit! Natuurlijk zijn we altijd benieuwd naar de eerste reacties, dus daaraan zal dan ook meteen een poll gewijd gaan worden. Nog even geduld dus.
Web-Log 15-06-2006 20:39:41

Poll

Uitslag poll: Moet Nederland zich
bemoeien met de zaak Holloway?


Het is helder, we zijn precies verdeeld over deze vraag. We zullen zien wie gelijk krijgt. Voor- alsnog blijft de verdwijning onopgelost. Dat geldt ook voor de twee Belgische meisjes Nathalie en Stacy. Zij zijn intussen zo'n 6 dagen verdwenen wat volgens mij een slecht voorteken is. De berichten en de beelden van de afgelopen dagen roepen bij mij veel vragen op. Zeker over het gezin waaruit deze twee meisjes afkomstig zijn. Laten we hopen op een goede ontknoping, al zegt mijn gevoel dat het niet goed is. Wat denk jij hierover? Laat je stem achter bij onze poll.
Web-Log 28-05-2006 12:09:44

Poll

Uitslag poll:
Oranje kleding op het werk...


Tsja, de meesten zijn reëel en vinden dat het ligt aan wáár je werkt. Zo zie ik ook niet het totale verplegend personeel in het plaatselijke ziekenhuis in oranje kledij rondlopen. Oranje politie-uniformen zijn best leuk, maar niet erg geloofwaardig. En een rechter die je in oranje toga mét oranje pruik een straf oplegt gaat ook wat ver... We zullen zien of alle oranje spullen een lang leven beschoren zullen zijn. Eerst maar eens door de eerste ronde komen! Hup Holland hup!
Web-Log 15-05-2006 00:01:05

Poll

Poll reslutaten
Uitslag Poll:
Georganiseerde misdaad in Nederland:


Poll img

Blijkbaar neemt het grootste deel van de stemmers het serieus en vindt zelfs een meederheid dat het wordt onderschat. De laatste jaren wordt duidelijk hoe gevaarlijk de misdaad is, getui- ge de vele liquidaties die er zijn geweest. Veel mensen hoor je zeggen dat het alleen maar "opruimt" maar vaak staat de volgende generatie alweer klaar. Het zal er dus wel gewoon bij horen, dat er altijd een groep mensen kiest voor de misdaad. Iedereen bedankt voor het uit- brengen van je stem. We gaan het deze keer hebben over Ayaan Hirsi Ali. Laat van je horen!
Web-Log 05-05-2006 09:11:54

Stats

De kijkcijfers van XOOX in de eerste dagen van mei zijn opnieuw veelbelovend!

Web-Log 30-04-2006 13:19:45

Poll

Poll results
Uitslag Poll: Wat vind jij van Albert Verlinde?

Albert Verlinde

Bijna 60% heeft bij het horen van zijn naam een teiltje nodig of schakelt meteen naar een andere zender mocht hij onverhoopt voorbij komen. Toch nog 30% kan hem wel waarderen of ziet in hem tenminste nog een goede zakenman. De gemiddelde bexooxer houdt er gelukkig dezelfde mening op na als ik ben toegedaan, fijn om te kunnen vaststellen! Nu over naar het serieuze werk, zeg maar CSI in de polder. De nieuwe poll gaat over de georganiseerde misdaad in ons land. Bestaat het eigenlijk wel of heeft Koefnoen gelijk? En als het er dan is, hoe gevaarlijk is het dan eigenlijk?? Graag horen we jouw mening dus stem op de nieuwe poll. Alvast bedankt!

Web-Log 15-04-2006 13:20:33

Poll

Poll resultaten
Uitslag poll: Lange Frans (na het ijsklontje):

Lange Frans

Lange Frans had het even zwaar te verduren en blijkbaar hebben ook de xoox-bezoekers geen goed woord over voor zijn gewelddadige uitbar- sting. Het lijkt er intussen op dat het incident is vergeven, mede door het missionariswerk van
Giel Beelen. De hele toestand heeft in ieder geval wél een leuke parodie opgeleverd op de single "zinloos" namelijk: "Kansloos" door Michiel Veenstra. Wat mij eigenlijk nog het meest heeft geschokt is de uiterst ranzige rap die Lange Frans aan het doen was toen het incident plaatsvond. We hebben als breed publiek een beeld van Lange Frans als een voorvechter van rechtvaardigheid, vredelievendheid en chauvinisme. Ik heb dat nu wel wat bijgesteld naar een ranzige seksmaniak met een zeer kort lontje! Ons volgende poll slachtoffer is Albert Verlinde.