Web-Log
24-06-2006 19:35:25
Done it !
Nou, het was 02:35 uur, toen René en ik gisteren tevreden onze Skype-verbinding afsloten. De missie is weer volbracht; een gloedjenieuwe lay-out van XOOX staat klaar om op 1 juli a.s. zijn entree te maken. Wij zijn zeer tevreden en hopen na- tuurlijk dat de reakties straks positief zullen zijn. We hebben onszelf opnieuw weer eens overtroffen! Vinden wij...
Vanavond is het dan weer zover. Rene en ik zijn twee keer per jaar, vaak tot diep in de nacht, bezig om de nieuwe lay-out van de site startklaar te maken. Toen we begonnen met XOOX.NL heb- ben we afgesproken om ieder half jaar de site in een nieuw jas- je te steken. Op 1 juli zal het er hier dus totaal anders uitzien en het thema mag intussen duidelijk zijn: Bling-Bling. De voorberei- dingen zijn gedaan en het ziet er veelbelovend uit! Natuurlijk zijn we altijd benieuwd naar de eerste reacties, dus daaraan zal dan ook meteen een poll gewijd gaan worden. Nog even geduld dus. 











