Web-Log
15-06-2005 20:26:16
Poll resultaat


Een kleine meerderheid van de stemmers ziet dit project mislukken of met grote zorgen tege- moet. 25% Wacht het af, terwijl een andere 23% denkt dat de invoering van een dergelijk beta- lingssysteem voor het openbaar vervoer een groot succes zal worden. Persoonlijk zit ik in het kamp van de mensen die denken dat het een ramp wordt en die een hoop problemen voor- zien. Volgens mij hebben ze zich erg vergist in alle randvoorwaarden waaraan moet worden voldaan. Zo moeten de perrons op nog slechts één manier (via die poortjes dus) bereikbaar zijn. Stations worden nu omgebouwd met hekwerken en betonnen muren tot ware vestingen om straks niet zo lek te zijn als een mandje. Ik wens de bedenkers van dit dure plan sterkte! Iedereen bedankt voor het stemmen, en laat ook eens je licht schijnen over de nieuwe poll!
Maakten wij er
Oh ja, zou ik het bijna vergeten. De maand mei is weer voorbij en dus is het de hoogste tijd geworden om de winnaars bekend te maken van de Nederpop Intro-Quizz. Dit is de top 5:







