Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 15-06-2005 20:26:16

Poll resultaat

Poll results
Uitslag Poll: De invoering van de OV-Chipkaart
Poll image

Een kleine meerderheid van de stemmers ziet dit project mislukken of met grote zorgen tege- moet. 25% Wacht het af, terwijl een andere 23% denkt dat de invoering van een dergelijk beta- lingssysteem voor het openbaar vervoer een groot succes zal worden. Persoonlijk zit ik in het kamp van de mensen die denken dat het een ramp wordt en die een hoop problemen voor- zien. Volgens mij hebben ze zich erg vergist in alle randvoorwaarden waaraan moet worden voldaan. Zo moeten de perrons op nog slechts één manier (via die poortjes dus) bereikbaar zijn. Stations worden nu omgebouwd met hekwerken en betonnen muren tot ware vestingen om straks niet zo lek te zijn als een mandje. Ik wens de bedenkers van dit dure plan sterkte! Iedereen bedankt voor het stemmen, en laat ook eens je licht schijnen over de nieuwe poll!
Web-Log 11-06-2005 10:57:11

Spammers fuck off

Gadverdamme, vannacht meer dan 200 trackback spam reacties gehad op de weblog. Gelukkig heb ik rechtstreeks toegang tot de database en is het verwijderen van al die berichten een fluitje van een cent. Je moet er toch niet aan denken dat je die 1 voor 1 moet verwijderen. Maar toch, je wordt er niet goed van. Klote spammers.
Web-Log 01-06-2005 23:03:35

Intro-Quizz

Oh ja, zou ik het bijna vergeten. De maand mei is weer voorbij en dus is het de hoogste tijd geworden om de winnaars bekend te maken van de Nederpop Intro-Quizz. Dit is de top 5:

Wederom gaan de felicitaties naar MusicFreak!

Fragment 8 en 9 zijn het minst geraden, vooral fragment 8 en dat is jammer want ik heb dat nummer nog niet zo heel erg lang geleden ter download aangeboden op XOOX.NL.

Nu het alweer juni is, hebben we ook weer een nieuwe Quizz in elkaar gezet. Dit keer zonder thema en dus 15 willekeurige fragmenten. Dit keer voor het eerst ook een jaren 60 fragment.

Ga dus snel naar de Quizz, succes! Ik hoop dat er nu wel kandidaten zijn die alle 15 fragmenten goed raden!
Web-Log 31-05-2005 21:49:19

Poll results

Poll results
Uitslag Poll: Ik ben ... en ik draag ....

Poll image

Maarliefst 97 stemmen werden uitgebracht. 67% van de stemmers was man. Daarvan heeft een nip- te meerderheid geen bril of lenzen nodig. De bril lijkt daarna het meest populair. Bij de vrouwen zijn het de lenzen die het meest populair zijn. De bril komt duidelijk op een tweede plaats. Net als bij de mannen, is ook bij de vrouwen slechts een klein groepje in het gelukkige bezit van zowel een bril als contactlenzen. Een kleine meerderheid bij de vrou- wen heeft geen hulpstukken nodig. Iedereen weer bedankt en er is weer een nieuwe poll beschikbaar.
Web-Log 16-05-2005 15:50:47

Poll results

Poll Result
Uitslag Poll: Ik ben ... en ik draag ...

Poll image

Het is glashelder, de boxershort steekt er met kop en schouders bovenuit! Opvallend is wel dat deze keer 75% van de stemmers man is. De vrouwen blijven duidelijk achter in het prijsgeven van hun ondergoed. Bij de vrouwen doet de string het goed, net als bij een verrassende 7% van de man- nen! Wat is er toch gebleven van die goeie oude onderbroek? Dan nog even die spannende 7% die geen ondergoed draagt of iets anders. Mmm. Graag hoor ik nog even wat dat andere dan zou kunnen zijn. Iedereen bedankt, want maarliefst 94 stemmen werden uitgebracht. En de nieuwe poll staat alweer op jullie te wachten, succes!
Web-Log 05-05-2005 19:51:24

Poll results

Poll results
Uitslag poll: Familiedrama's van de laatste tijd:

Poll image

Ongeveer 1 op de tien bezoekers van xoox lijkt te neigen naar sensatiezucht. De rest is vrij nuchter over deze kwestie en vindt weinig aandacht het beste omdat het nu éénmaal altijd zal blijven voor komen. Toch zegt een kleine 20% dat het beter zou zijn om er helemaal geen melding van te doen in de media. Wellicht omdat het mogelijk labiele mensen die zich in een problemati- sche situatie bevinden op ideeën brengt. Iedereen bedankt, en laat je s.v.p. stem weer horen!
Web-Log 01-05-2005 20:15:20

Uitslag Intro-Quizz April

Onze uiterst zonnige Intro-Quizz van de maand april zit er weer op. 2 Mensen wisten ons alle 15 fragmenten correct te benoemen, dit is de top 5 van april:


Van harte gefeliciteerd Slimpie, jij was de eerste die alle artiesten/titels correct inzond en daarmee ben je de winnaar van april.

Het minst geraden fragment was nr 7, dat was ook niet zo heel verwonderlijk aangezien deze plaat niet verder dan nr 31 in de top 40 is gekomen. Toch hoor je het nummer ieder jaar wel weer een paar keer voorbij komen op de diverse zenders tijdens de zomer. In het archief van de Quizz-pagina zie je wie ik bedoel.

Na mijn oproep van vorige week heb ik besloten om te kiezen voor Nederpop als het thema voor de nieuwe Quizz (met dank aan T-Bone).

Dus snel naar de nieuwe Quizz, en Good Luck!
Web-Log 25-04-2005 21:07:56

Poll

Poll results
Uitslag poll: Aangenaam, en wie ben jij?


Poll image

Een interessante uitslag van de poll want in alle categorieën zijn het duidelijk de mannen die nét even wat vaker op xoox.nl kijken dan de vrouwen. Even leek het erop dat geen enkele alleenstaande moeder belangstelling heeft voor onze site, maar ook dat is gelukkig niet waar. En tsja, wat moet er meer over zeggen. 70% heeft (nog) geen nakomelingen, 43% is single, de rest heeft een relatie. Leuk om te weten dat we een breed publiek hebben. Iedereen bedankt voor het uitbrengen van je stem. Er is ook weer een nieuwe poll beschikbaar. We rekenen op jullie!