Web-Log
17-10-2004 11:06:14
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.


Het komt niet erg uit de verf, het plan van Michiel om Jeroen van Inkel zijn weblog ter beschikking te stellen tijdens zijn vakantie. Dit, als een kans voor Jeroen om op die manier "contact te maken met de wereld die web-logging heet..." Jeroen laat echter maar weinig van zich horen; slechts 3 entries sinds het vertrek van Michiel op 5 oktober. De enige échte posting tot nu toe is een bewogen foto van zijn eigen bill-board langs de snelweg.
Michiel gaat voor een weekje of 3 op vakantie en was op zoek naar een gastlogger voor zijn website. Die heeft hij nu gevonden in collega Jeroen van Inkel. Het zijn de eerste stappen voor Jeroen als weblogger. Ik ben benieuwd.






