Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 08-10-2008 21:42:27

Poll

Uitslag Poll:
Million Dollar Wedding...



Het gaat nog steeds niet goed met MDW. Maar van de buis halen is tot nu toe geen sprake. De meer- derheid vindt het duidelijk een flop en 29% denkt dat het alsnog van de buis zal gaan. Vandaag lees ik dat Eyeworks, de producent van MDW, een kijkcijfergarantie zou hebben gegeven aan RTL. Dat zal zoiets inhouden dat Reinout himself aan RTL bedragen aan reklame-inkomsten heeft gegarandeerd. Omdat deze er nu onvoldoende zijn, betaalt hij uit eigen zak. Vandaar dus dat RTL niet erg snel is met het van de buis halen van MDW; de opbrengst was toch al gegarandeerd. Voor Reinout doet het nog het meeste pijn, maar naast andere succesformules van Eyeworks kan hij deze misser wel dragen. Dank voor je stem, en de nieuwe poll staat alweer op je te wachten! Is jouw spaargeld wel veilig??
Web-Log 23-09-2008 19:22:31

Poll

Uitslag Poll:
Hurricane season is in volle gang...


Vooral medeleven dus. Maar gelukkig is er nog zo'n ruime 40% die het wel spannend, fascinerend vindt, waarvan ook nog eens 15% alles zegt te volgen. Ik hoor zelf bij die laatste groep, die vrijwel da- gelijks kijkt of er zich misschien weer ergens een orkaan ontwikkelt. Momenteel lijkt het weer even rustig. Iedereen weer bedankt voor het uitbrengen van je stem. En deze keer gaat de poll over een storm in een glas water. Wel een duur watertje. Laat ons alstublieft even weten of je denkt dat deze stormachtige huwelijkskwestie zal overwaaien of niet!?! Ik neem er vast een glaasje op; Proost!
Web-Log 29-08-2008 22:51:35

Poll

Uitslag Poll:
Tijdens de zomer eet ik ... een ijsje


Een beetje gematigd antwoord; het merendeel eet dus af en toe tot wekelijks een ijsje. Gelukkig is er toch nog een be- hoorlijke groep die zich dagelijks een ijsje laat smaken. De harde kern vergrijpt zich er echter meerdere malen per dag
aan en likt dus heel wat af tijdens de zomer. In basis ben ik ook zo'n genieter maar ik moet erkennen dat het nu eenmaal niet goed is als je boven de 40 komt. De kilo's teveel gaan er steeds lastiger af, dus kun je ze maar beter voor blijven. Goede strategie: kies wat vaker voor een lekker fris waterijsje in plaats van een bevroren pakje boter met chocolade. Dan kom ik toch ook wel aan dagelijks tijdens de vakantie, en meerdere keren per week in de rest van de tijd. IJs is gewoon lekker, mij mag je er voor wakker maken! Iedereen weer bedankt voor je stem en er is intussen een nieuwe poll beschikbaar.
Web-Log 15-07-2008 16:16:07

Gehackt-dag

De oplettende bezoekers van XOOX.NL kunnen vanmorgen gezien hebben dat de site
enkele uren dit beeld gaf. Gehackt dus! Gelukkig hebben we maatregelen genomen
en zijn we vanaf 09:00 uur vanmorgen weer gewoon online te vinden. Blijkbaar is
XOOX.NL interessant genoeg voor hackers om eens wat uit te proberen.

Web-Log 29-06-2008 21:58:31

Poll

Uitslag Poll:
Een Stop Bassie Hyves !


Helaas valt de Stop Bassie hyves nog niet zo in goede aarde, zo lijkt het. Er lijkt sprake van een soort Bassie moeheid. Meer dan de helft heeft medelijden en wil dat hij met rust gelaten wordt. Nou, daar ben ik het helemaal mee eens! Ook ik vind hem zielig en als hij mij met rust laat, laat ik hem ook met rust. En je kunt natuurlijk nog altijd lid worden. Voor áls je er dan toch nog een keer genoeg van krijgt. Dank voor je stem, en laat ons graag even via de poll weten wat jij in de zomermaanden gaat doen!
Web-Log 11-06-2008 00:05:24

Poll

Uitslag Poll:
Doe jij mee aan de Oranje-gekte ?


Wat een nuchtere bedoeling zeg! Maar beter, ik heb hier ook nog niets oranje versiert. Behalve dat er nu twee voltallige elftal-posters in de gang prijken op de deuren van de slaapkamers van de kids, is het hier rustig. Misschien dat er toch nog wat oranje spullen uit de kast wordt gehaald nu er een pri- ma start is gemaakt door met 3 - 0 van Italië te winnen. Hopelijk kunnen we het even laten hangen!
Web-Log 30-05-2008 19:24:42

Poll

Uitslag poll:
Welke is jouw bloedgroep?

Een poll deze keer waarop veel is gereageerd. Leuk, want nu kunnen we zien of de bezoekers van onze site zo'n beetje vol- doen aan het gemiddelde. Het lijkt er inderdaad een beetje op: bloedroepen O+ en A+ zijn het meest vertegenwoordigd. Dat 0- zo hoog scoort is afwijkend van het gemiddelde. Ook blijft B+ achter en zijn er wat meer B- stemmers. Een grote groep weet überhaupt niet welke bloed- groep ze heeft. Volgens mij een goed teken, want dan ben je mogelijk nooit in de positie gekomen dat het van belang was om te weten. Hoewel, in het ziekenhuis vertellen ze het mogelijk ook niet zomaar. Dank voor het uitbrengen van je stem! Enne, laat even weten of je huis al oranje is in de nieuwe poll.
Web-Log 17-05-2008 13:14:22

Poll

Uitslag Poll:
Verpakkingsbelasting



De meeste mensen denken dat er hier weer eens sprake is van een vorm van geld-incasseren over de rug van de burger. Slechts 20% denkt dat het mogelijk bijdraagt aan een betere wereld met mi- lieuvriendelijker verpakkingsmateriaal. Het roept ook vragen op, want meteen al was het gevoel dat deze belasting onterecht en te hoog werd doorberekend aan de klant. Nouja, het is een feit en ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit op een bon heb gekeken wat er nu eigenlijk staat. Ik ga zometeen boodschappen doen, dus dan zal ik meteen eens bekijken wat deze belasting mij nu eigenlijk kost.
Web-Log 07-05-2008 18:07:23

Poll

Uitslag poll:
Heb jij intussen al een platte TV ?


Nou, dat is dus al bijna 50% !! De ontwikkelingen gaan snel en als de 9% procent die erover denkt de TV daadwerkelijk aanschaft, zijn ze in de meerderheid. Ik moet ook zeggen dat ik de prijzen intussen zeer aantrekkelijk vind, vandaar ook dat ik een poosje geleden ook ben gezwicht voor een LCD TV.
Tot grote tevredenheid! Nog elke dag geniet ik van het grote beeld en het is een veel mooier vormge- geven apparaat in mijn huiskamer dan een grote beeldbuis. Iedereen weer bedankt voor je stem!