Web-Log
30-09-2007 11:17:25
Poll


Het lijkt me helder dat onze bezoekers in twee kampen te verdelen zijn. Enerzijds de liefheb- bers van deze Brabo-pop, anderzijds de mensen die hem liever niet meer tegenkomen in de hitlijsten. De middenmoot twijfelt een beetje of het niet steeds een herhaling is van hetzelfde... Persoonlijk heb ik helemaal niks met Guus en ik vind dat hij niet mooi kan zingen. Maargoed, ik ben geen liefhebber van feestmuziek (uit Brabant) en dan kan een serieus of gevoelig num- mer van Guus er bij mij ook niet écht in. Iedereen weer bedankt voor je uitgebrachte stem!






Nu de verhuizing voorbij is en ik weer een goed werkende internet verbinding heb, is het tijd om de XOOX.NL server hier weer thuis neer te zetten. Momenteel staat ie nog bij mijn vader thuis. Daarom ga ik vanavond opnieuw aan het werk en zul je vanaf ongeveer 23.00 uur een lege pagina voor je neus krijgen. Ik hoop dat morgenvroeg alles weer normaal draait. 

Op de een of andere manier krijg ik de indruk dat de stemming in onze poll in het voordeel van Bassie gemanipuleerd wordt. Telkens ben ik weer verrast dat er weer stemmen bijkomen die roepen om het verwijderen van de Bassie-be- richten en om te stoppen met verdere Bassie-items te plaatsen. Tot nu toe is het overgrote deel van mening dat we er gewoon mee kunnen doorgaan, maar toch. Aanstaande vrijdag is de laatste dag van deze poll, dan maken we de balans op. En laten we eerlijk zijn; mochten de meeste stemmen aangeven dat we ermee moeten stoppen, dan luisteren we naar onze stemmers. En voor het geval de stemming inderdaad door enkelen ge- manipuleerd wordt; prima, je hebt nog tot vrijdag! Ik ben benieuwd. 