Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 30-09-2007 11:17:25

Poll

Uitslag Poll: Guus Meeuwis...


Het lijkt me helder dat onze bezoekers in twee kampen te verdelen zijn. Enerzijds de liefheb- bers van deze Brabo-pop, anderzijds de mensen die hem liever niet meer tegenkomen in de hitlijsten. De middenmoot twijfelt een beetje of het niet steeds een herhaling is van hetzelfde... Persoonlijk heb ik helemaal niks met Guus en ik vind dat hij niet mooi kan zingen. Maargoed, ik ben geen liefhebber van feestmuziek (uit Brabant) en dan kan een serieus of gevoelig num- mer van Guus er bij mij ook niet écht in. Iedereen weer bedankt voor je uitgebrachte stem!
Web-Log 17-09-2007 20:29:26

Poll

Uitslag Poll:
Mijn vakantie dit jaar was...


Gelukkig heeft het overgrote deel van de stemmers een heerlijk ontspannen vakantie achter de rug, die véél te kort is geweest. Voor een kleine groep was het tegengevallen of zelfs een regel- rechte ramp. En ook zijn er bij die helemaal geen vakantie hebben gehad. Intussen lijkt het er- op dat er ook geen sprake is van een nazomer, dus maken we ons maar op voor de herfst. En vandaag at ik op het werk wat chocolade pepernoten, en met de regen tegen het raam op deze grijze kille dag, zou je zomaar kunnen geloven dat Sinterklaas alweer ergens aan land komt...
Web-Log 28-07-2007 17:21:32

XOOX weer offline

Nu de verhuizing voorbij is en ik weer een goed werkende internet verbinding heb, is het tijd om de XOOX.NL server hier weer thuis neer te zetten. Momenteel staat ie nog bij mijn vader thuis. Daarom ga ik vanavond opnieuw aan het werk en zul je vanaf ongeveer 23.00 uur een lege pagina voor je neus krijgen. Ik hoop dat morgenvroeg alles weer normaal draait.
Web-Log 28-07-2007 08:08:38

Poll


Uitslag Poll:

Nou het lijkt mij duidelijk: de bezoekers van XOOX.NL vinden niet dat wij moeten stoppen met de Bassie-Radar en vinden het maar een heleboel ophef over niets. Toch heeft nog 15% laten weten het eens te zijn met Bassie, maar ja, om nou voor 15% van de stemmen de hele boel te verwijderen en te stoppen met de Bassie-Radar? Nou nee, dat zijn we niet van plan. Kortom, de Bassie-Radar blijft gewoon bestaan en we ontvangen dan ook graag bericht als er weer iets te melden is over onze Clown. Iedereen weer bedankt voor het uitbrengen van je stem.
Web-Log 23-07-2007 11:18:21

Manipulatie ?

Op de een of andere manier krijg ik de indruk dat de stemming in onze poll in het voordeel van Bassie gemanipuleerd wordt. Telkens ben ik weer verrast dat er weer stemmen bijkomen die roepen om het verwijderen van de Bassie-be- richten en om te stoppen met verdere Bassie-items te plaatsen. Tot nu toe is het overgrote deel van mening dat we er gewoon mee kunnen doorgaan, maar toch. Aanstaande vrijdag is de laatste dag van deze poll, dan maken we de balans op. En laten we eerlijk zijn; mochten de meeste stemmen aangeven dat we ermee moeten stoppen, dan luisteren we naar onze stemmers. En voor het geval de stemming inderdaad door enkelen ge- manipuleerd wordt; prima, je hebt nog tot vrijdag! Ik ben benieuwd.