Vanavond o.a. Kim de Boer, Nikki, Pearl Jozefzoon, Miss Montreal en Caro Emerald. Hoe ze het doen weet ik niet maar Paradie Overschie is toch zeker één van de lokale feesten met flinke namen! Helaas was ik er niet bij dit jaar... Volgend jaar probeer ik er zeker bij te zijn!
Al lange tijd ben ik fan van de M-Kids. Vanaf nu vind je hier bijna alle clips!
De M-Kids bestaan niet meer, maar ze maakten tussen 2001 em 2005 best hele leuke muziek met een uitschieter als het nummer Halloween. Dat blijft nog steeds een leuk nummer met een clip die kinderen blijft aanspreken. Kijk ook even naar dit grappige filpje met Danny Rook als enge kabouter in Spookhuis. Eindelijk is het mij gelukt om de leukste clips in breedbeeld, lipsync en met goede kwaliteit op youtube te plaat- sen. Misschien moet ik er maar eens een lipdub van proberen maken.
Klik op de afbeelding voor nog meer fraaie foto's van Dean!
Vanmiddag trad Dean Saunders op in Spijkenisse tijdens de Pre Summer Day. Het was een prima optreden van de broer van Ben, al doe ik hem onrecht door hem "de broer van..." te noemen. Dean is zelf een artiest in hart en nieren en dat liet hij vanmiddag duidelijk zien! Hij zong geweldig en ook kreeg hij het publiek lekker mee met zijn show. Slim natuurlijk om te beginnen met het nummer Use Somebody wat meteen een lekkere sfeer neerzette! De sfeer was goed en blijkbaar vond Dean het ook erg gezellig vanmiddag, zoals in een tweet van hem te lezen valt. Naast een goed optreden was hij tussendoor ook nog eens grappig en bereid om vele fans even de hand te schudden! Met dank aan de organisator Spijkkids.
En natuurlijk staan er weer enkele clips online van het optreden van Dean Saunders:
Vorig jaar nam ik het mij al voor, en ook het jaar ervoor: Boycotten dat Eurovisie Songfesti- val!! Sinds de Balkanlanden erbij zijn en de vriendjespolitiek weliger tiert dan ooit tevoren (en het was al erg) is er helemaal niets meer aan! En van de DrieJeeZ ben ik ookal geen fan. Tel die 2 bij elkaar op: Ik tel deze keer niet mee bij de kijkcijfers. Hopelijk zijn ze laag!
Glennis Grace: Al in 1994 vond ik haar fantastisch, toen ze in de Soundmixshow een super Whitney Houston imitatie neerzette. Na enkele bescheiden hits werd het stil... En nu is ze weer hele- maal terug. In het geweldige programma De Beste Zangers van Nederland laat ze zien hoe geweldig haar stem is. Afgelopen zaterdag zong ze het nummer They don't play our lovesong anymore (van Anita Meyer) op onnavolgbare wijze (én hoogte!) Intussen staat ze met haar vertolking van het nummer Afscheid op 1 in de iTunes-hitlijst en is de clip een hit op YouTube! En dan reageert ze ook nog eens via Twitter! Het is je zo gegunt!!
Ach wat kan ik dat af en toe ineens toch missen: de nummers van Bertus Staigerpaip! In de jaren '80 'n Hollands bandje dat erg grappige en vooral vrolijke muziek maakte met hits als: Ik zat effe niet op te lette & Rits. De laatste was een briljante persiflage op het nummer Kiss van Prince. In de bakken met single's die ik op zolder heb liggen zit zeker de single zoals op de foto hiernaast. Helaas kan ik de genoemde 2 nummers maar niet gedownload krijgen, dus als iemand ze voor mij heeft... ik hoor het graag! Toen René & ik als DJ werkzaam waren voor Twickelstad FM gebruikte ik een jingle als uuropener die we hadden laten inzingen door Bertus Staiger- paip, vandaar de connectie! Samen zijn we ergens in Brabant, ik weet de plaats niet meer, op bezoek gegaan in de studio van de heer Staigerpaip. Een leuke ontmoeting waar Bertus al snel met een drumcomputer en elektrische gitaar een jingle voor mij klaar had. Dat ge- beurde overigens allemaal live, in ons bijzijn! Hij sprak nog wat tekstjes in en wij waren er erg blij mee. Hieronder kun je de uuropener-jingle beluisteren. Op YouTube staan gelukkig wel enkele hits; klik hier voor de clip "Rits" en klik hier voor de hit: "Ik zat effe niet op te lette"
Trouwens; dit liedje wil ik je niet onthouden en als je er nog steeds geen genoeg van hebt... Ondanks dat ik geen fatsoenlijke site meer kan vinden van Bertus Staigerpaip traden ze in de afgelopen jaren blijkbaar nog wel af en toe op. Kijk hier maar eens: een live versie van Rits! En je kunt ze dus ook nog gewoon boeken! Of via deze site. Voor maar 3250 euro heb je anderhalf uur lol! Misschien een leuk idee voor je personeels-back to the 80th's-feestje!?
Ik denk dat het komt door de sample van Nu Shooz in dit fijne nummer dat ik deze week ontdekte... Even terug naar de jaren '80 met remixen van De Bond van Doorstarters uit de Soulshow. Ik had nog wat oude cassettebandjes liggen en kon het niet laten om 4 mixen om te zetten naar MP3. Luister eerst maar eens naar mix 3; die is wat korter (4:36) en er zitten héél veel fragmenten in van o.a. Full Force, Rock Steady Crew, Shannon, Five Star, BB&Q Band, Colonel Abrams, Kool & The Gang, Jacksons, Yazoo, Wham, Karen Young...