Muziek
27-03-2010 17:31:25
Tickets !!

Zo, de twee bestelde kaarten voor The Farewell Tour van Simply Red zijn binnen! Op drie december dit jaar nemen we afscheid van Mick Hucknall en band in het GelreDome. Ome Mick wordt ook een dagje ouder en na een eerste afscheidtournee, nu dus nog een tweede ronde om gedag te zeggen tegen Simply Red. Eigenlijk lijkt Mick mij maar een humeurige, narrige en onsympathieke vent, maar de nummers van Simply Red zijn prima en live zijn ze geweldig. Dat willen dus nog wel een keertje zien. Kan hij mooi op zijn 50ste nog een keer rocken voor een stadion vol met oudere jongeren! "Something got me started... Show me..."




Binnen enkele dagen na zijn dood heeft 
Patrick Bruinink ken ik al heel wat jaartjes, allebei werkten we in het verleden als vrijwilliger voor de plaatselijke lokale omroep: Radio Almelo. Patrick hield zich vooral bezig met het maken van jingles en mixen die ik dan weer draaide in mijn programma. In de jaren 90 maakte hij samen met Alfred Slot (die ik later ook leerde kennen via Patrick) onder de naam Back-2-Bass een aantal singles o.a. 
Vele nummers van Marco Borsato zijn langs mij heen gegaan omdat ik ze niet meer het nivo vond hebben uit de tijd van "De Waarheid." Maar nu treft hij mij telkens weer met het nummer "Dochters." Elke keer als ik het mooie en voor mij zéér invoelbare nummer hoor, krijg ik een brok in mijn keel... Hè, hè... eindelijk weer eens een ingeto- gen nummer (niet té drama zoals Stop de Tijd ) met de rustige stem van Marco. En dan misschien straks ook nog maar eens kijken naar zijn acteerprestaties in de film Wit Licht.