Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 09-10-2008 11:19:24

JackNot !


De Australische dame was waanzinnig opgewekt toen haar gokkast aangaf dat ze 21,5 miljoen dollar zou hebben gewonnen in het Jupiters casino. De vrouw ging volledig uit haar dak van blijdschap. Dit duurde echter niet lang. Even later kwam de manager van de gokhal met een spijtig bericht. Hij vertelde dat de miljoenen niet uitgekeerd zouden worden omdat het een foutje in de software betrof. 'Het is helaas zelfs onmogelijk om zo'n hoog bedrag met het apparaat te winnen. Het maximumbedrag dat er te verdelen valt is slechts $750,000 dollar', zo meldde de manager. De onge- lukkige winnares, Joy Currinckx, kreeg het slechte nieuws te horen tijdens het innen van haar prijs.
Ter compensatie kreeg ze slechts 50 euro, een gratis hotelovernachting en een ontbijt. Het geld dat
ze in de automaat had gegooid kreeg ze ook terug. Bron: Fok.nl.

Dat noem je tegenwoordig een "Persoonlijke Kredietcrisis"
Muziek 29-05-2008 20:53:06

Wartaal

De Jeugd van TegenwoordigDe Jeugd van Tegenwoordig is al vanaf het begin een bijzonder feno- meen geweest met nummer Watskeburt. Daarna volgden wat mij betreft wat mindere nummers maar de samenwerking met Katja en Bridget wat ontaardde in het kerstnummer Ho, ho, ho vond ik erg grappig. De spinoff van het wiebelende konijntje door het groepslid Willie Wartaal deed het natuurlijk ook goed. De eigen sound, typische stemmetjes en eigen rap-taal maken altijd weer dat ze opvallen. Zo ook met het nummer Hollereer. Klinkt weer lekker, maar wat zeggen ze nou eigenlijk? En als je dan leest wát ze zeggen, wat bedóelen ze dan eigenlijk? Het blijft enigzins Wartaal.


Muziek 20-05-2008 09:26:46

Hind

Nou, hiermee vanavond eerst maar eens de halve finale door zien te komen!



Ik vind het wel een lekker nummer. Of we een kans maken... ??
Muziek 04-05-2008 12:10:14

Verzonken glorie

Stond René op Koninginnedag oog in oog met de 3 Idols finalisten, ik werd geconfronteerd met een duo waarvan ik dacht dat ze allang dood waren. Frank en Mirella traden op in Vlaardingen. Op een troosteloze Koninginnedag op een nogal troosteloos podium tegenover ongeveer dertig man publiek.



Klik op de afbeelding voor de schokkende beelden...
Muziek 01-04-2008 17:39:29

Kiss & Kokosnoot

Kiss - "I was made for loving you"

Kiss
Dat is natuurlijk een hele goeie plaat! Altijd weer fijne muziek om naar te luisteren en in het verleden ook weer altijd een prettige plaat om te draaien op de radio. Een poosje geleden ging het in DWDD erover dat het erg belangrijk is dat een gitaar-rif wereldberoemd wordt. Nu is de gitaarrif in dit nummer natuurlijk ook super. Het lekkerste stuk in voor mij als de drums aflopen en er een lekkere gitaarsolo komt. Tijdens dat stuk hoor je steeds een zwiepend geluid (tsjhookkk) alsof er met een zweep wordt geslagen. Mij is ooit verteld dat dit effect is bereikt door met een halve kokosnoot (zo'n harde harige) langs een plank hout te slaan. Dat zou dus het geluid maken dat je tijdens dit nummer hoort. Of het waar is of niet - en ik geloof er in - ik moet dus altijd tijdens dit nummer aan een kokosnoot denken!
Muziek 07-03-2008 20:18:10

Na-Abelen

Herinnert U zich déze nog... nog... nog... nog...??

Natuurlijk ken je de single nog wel van Abel met het fantastische nummer zónder refrein: Onderweg. Vandaag heb ik weer even genoten van de clip op YouTube en ontdekte ik meteen een Abel-imitatie van dit nummer. Een erg leuke clip die toch wel een beetje de draak steekt met het origineel. Let even op de pianosolo op gitaar en de rookworst aan het eind! Klik op de afbeelding voor de clip. Have fun!

Klik voor de clipKlik voor de clip
Muziek 02-02-2008 23:33:17

Listen to the music...

Je doet het eigenlijk té weinig, maar het is toch zó leuk: een avondje oude muziek luisteren van de (ex- terne) harde schijf of oude platenspeler. Zo moet ik ook nog een paar dozen casstettebandjes beluis- teren met oude radio-uitzendingen. Op de één of andere manier maak ik er te weinig tijd voor. Morgen gaat ook al niet, want dan zit ik voor de buis als Peter de zaak Holloway oplost. Eens zien of het later deze week nog een keertje lukt. Ik zal een oud afspeel cassettedeckje maar weer eens aansluiten...