
Sinds afgelopen maandagavond heeft onze Combi Ketel het begeven. En we hadden er al rekening mee gehouden... Toen we ons huis kochten wisten we dat het al een oud beestje was, maar hij bleef het eigenlijk best goed doen. Tot maandag! Geen warm water meer... Gelukkig nog wel beneden in de keuken omdat daar een close-in boiler voor warm water zorgt. Dus met enige aanpassingen kunnen we toch nog fris blijven. Gelukkig gaan we zaterdag op vakantie en kunnen we weer lekker warm douchen! Intussen hebben we de
energiewacht gebeld. Al eerder hadden we ons georienteerd op een nieuwe combiketel met leasecontract, dus we weten wat we willen. En laat er nu net
een fijne aktie zijn bij Essent: Een gratis iPad2 bij een nieuwe ketel. En gelukkig
geldt deze actie voor Remeha ketels, het merk dat we juist zo graag willen! Vandaag reed er al zo'n auto aan mij voorbij in Spijkenisse. Helaas nog niet voor ons, die afspraak staat gepland op 6 augustus a.s.