Fun
30-11-2011 18:50:55
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.
Wat een gekwakkel de laatste tijd hier in huis. Zelf blijf ik overeind maar vrouw en kind hebben al een kwakkel-tijd achter de rug of zitten er nog middenin. Deze week hapert er het één en ander bij vrouwlief: hoesten, moe, hoofdpijn, etc. Eigenlijk griepklachten, maar dan zonder griep! Volgens mij heerst het want ik hoor dit soort verschijnselen vaker om mij heen. 

Nouja, PROOST! zullen we dan maar zeggen! Het is gelukt; 




Bassie werkt aan een album met dancenummers. De 79-jarige clown steekt enkele liedjes uit de tv-serie over hem en zijn vriend Adriaan in een modern jasje. Bassie heeft al een nummer onder handen genomen en als proef laten horen in discotheken. "Dat sloeg in als een bom", zegt de clown vrijdag in het AD. Volgens hem ging het volwassen publiek 'volledig uit zijn dak'. Bas van Toor, zoals de Bassie echt heet, vormde tot en met 2003 met zijn broer Aad van Toor het duo Bassie en Adriaan. Aad is inmiddels met pensioen, maar Bas hult zich nog steeds in zijn clownsoutfit. Wanneer zijn cd moet uitkomen is nog niet bekend. Nu.nl.