Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 30-11-2011 18:44:14

Kwakkel-Tijd

Klik voor groterWat een gekwakkel de laatste tijd hier in huis. Zelf blijf ik overeind maar vrouw en kind hebben al een kwakkel-tijd achter de rug of zitten er nog middenin. Deze week hapert er het één en ander bij vrouwlief: hoesten, moe, hoofdpijn, etc. Eigenlijk griepklachten, maar dan zonder griep! Volgens mij heerst het want ik hoor dit soort verschijnselen vaker om mij heen.

En dan zal het weer vanaf zaterdag ook nog eens lekker winters gaan worden met wind, kou en misschien zelfs natte sneeuw!
Dus uitzieken en lekker warm inpakken de komende maanden...
Nieuws 24-11-2011 16:13:41

Alcoholische Provocatie

Nouja, PROOST! zullen we dan maar zeggen! Het is gelukt;
de pomphouders hebben hun boete binnen wegens het ver- kopen van alcohol aan de pomp. Het proefproces kan begin- nen! Ik ben benieuwd wat deze alcoholische provocatie zal opleveren want ik kan mij eigenlijk geen gronden bedenken waarop deze maatregel zou kunnen worden teruggdraaid. Ons gezonde verstand zegt toch meteen dat de combinatie alcohol en verkeer geen goede is, en dat moeten we dus
niet aanmoedigen lijkt mij! We zullen zien hoe dit uitpakt...
Fun 21-11-2011 23:51:59

Reverse Graffiti

Ik hoorde vandaag het bericht dat iemand opgepakt was wegens reverse-graffiti. Dat wil zeggen dat diegene iets / een leus had geschreven door in een vieze ondergrond delen schoon te maken... Ik dacht meteen dat dit toch wel heel erg suf is! Iemand is bereid om een vieze wand voor een deel schoon te maken, en dan krijg je dit!? Ik weet niet wat er na de "schoonmaak" te lezen of te zien was, maar blijkbaar was het aanstootgevend.
Kortom, woord van de dag: reverse graffiti. En zó kan het dus ook:

Klik voor groter en meer
Familie 20-11-2011 12:06:07

FLOYD-FM 103.6 Mhz.

Een kijkje in de studio van FLOYD-FM op de 103.6 Mhz.

Klik voor groter en meer foto's!

Klik voor groter en meer foto's!Klik voor groter en meer foto's!

Gisteren waren wij op visite bij vrienden in Castricum waar ons neefje Floyd samen met onze Huug de hele middag radio hebben gemaakt. Met een (overigens legale) FM-zender voor MP3 in de auto, een mengpaneel, limiter, laptop met het programma Virutal DJ en 2 microfoons kun je een heleboel lol beleven. Zoals is te zien op dit filmpje van FLOYD-FM. Met een bereik van enkele meters rondom het huis heb je gewoon weer even het ouder- wetse gevoel van radio piraterij... Dus konden mijn vriend en ik, allebei oud-radiopiraten,
het natuurlijk ook niet laten: even lekker zelf achter de microfoon kruipen! Kijk en geniet...

Klik voor groter en meer foto's!
Showbizz 18-11-2011 23:25:16

Dixo Pipo

BassieradarBassie werkt aan een album met dancenummers. De 79-jarige clown steekt enkele liedjes uit de tv-serie over hem en zijn vriend Adriaan in een modern jasje. Bassie heeft al een nummer onder handen genomen en als proef laten horen in discotheken. "Dat sloeg in als een bom", zegt de clown vrijdag in het AD. Volgens hem ging het volwassen publiek 'volledig uit zijn dak'. Bas van Toor, zoals de Bassie echt heet, vormde tot en met 2003 met zijn broer Aad van Toor het duo Bassie en Adriaan. Aad is inmiddels met pensioen, maar Bas hult zich nog steeds in zijn clownsoutfit. Wanneer zijn cd moet uitkomen is nog niet bekend. Nu.nl.

Als die disco stampers ook maar íets lijken op dit probeersel van Bassie: "Softie Mietje" dan weet ik genoeg! Maar serieus, gaat die clown nu nooit met pensioen? Het wordt de laatste jaren alsmaar zieliger & sneu-er. Nu weer de dixo pipo gaan uithangen. TRiësto!