Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Algemeen 24-03-2011 19:32:02

18 Graden!

Vanuit de cockpit vanmiddag...

Klik voor groter

En ja, oké, ik zal binnenkort eens even goed afstoffen in de auto...
Lifestyle 23-03-2011 13:26:46

Gave wagen!

Ik zag zojuist een herhaling van Man Bijt Hond met een leuk item over de Renault 4. Dat is nou ook precies de mijn allereerste auto! Zoals je hieonder ziet had ik een (nieuw overge- spoten) rode Renault 4 GTL met een nummerbord wat ik dus nooit meer vergeet: 83-XR-83

Klik voor groter en meerKlik voor groter en meer
Nieuws 23-03-2011 09:44:35

Heiligschennis ??

Klik voor groterIn het plaatsje Springs in Texas in de Verenigde Staten is paal- dansen op christelijke muziek de nieuwste manier om Jezus te aanbidden. "God heeft ons ons lijf gegeven en we moeten er goed zorg voor dragen," zegt instructrice Crystal Dean. De leerlingen dansen op moderne christelijke muziek. Van de kritiek trekt Dean zich niets aan: "God is de enige die oordeelt."

Dean vindt de goedkeuring van God in de Bijbel, waar in Psalm 149:3 staat: "Dat zij Zijn Naam loven op de fluit; dat zij Hem psalmzingen op de trommel en harp." De gratis lessen, één keer in de maand op zondagmiddag, worden druk bezocht. Bron AD.nl.
Familie 22-03-2011 18:02:13

Belabberd

Vanmorgen ziek van het werk terug naar huis vertrokken...

Klik voor grotere belabberdheid

Het begon gisteren: een soort kramperig, weeïg gevoel in de buik en water in de mond... zoals je dat misschien wel kent als je dreigt te moeten overgeven. Ik begreep dat je dat "hartwater" noemt. Hoofdpijn en soms een misselijk gevoel. Ik denk een virus wat mij intussen behoorlijk ontregelt. Ik blijf maar gapen en voel allerlei pijntjes en krampen van binnen. Even lekker slapen lukt met al die onrust in je lijf ook niet zo best. Uitzieken dus!
Media 19-03-2011 17:01:53

Respectloze adds

Klik voor groterSoms vind ik de advertenties bij een filmpje niet helemaal gepast. Heftige beelden van de tsunami in Japan en dan meteen een adver- tentie over unieke vakanties aan de Middel- landse Zee. Moet dat nou? Even lekker laten weten dat het allemaal nog wél zonnig en rustig is langs de kust bij de badplaatsen in Spanje, Frankrijk, Italië, etc... Welja, wrijf het die Jappanners het er nog maar eens in...
Leuzen als: "De enige straling aan de Mid- dellandse Zee is zonne-straling..." kunnen
we Klik voor groterdan zeker ook nog wel verwachten? En dan heb ik de advertenties die ik voorbij zag komen over een lagere energienota zelfs nog maar weggelaten uit respect voor de ellende in Japan... Over een oerhollands woord als "negerzoen" vallen we meteen uit respect (lees angst) voor de medemens... Maar dit kan dus gewoon! Waar moet het toch heen met deze wereld? Ik denk dat we de natuur- rampen over onszelf afroepen. En nu even Lybië binnenvallen... voor de goede zaak..?
Fun 19-03-2011 14:24:24

Piemellandkaart

Altijd al willen weten in welke landen de mannen de langste piemel hebben?
Er is nu een piemel-wereldkaart... Klik op de afbeelding voor de kaart.

Klik voor de link