Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Fun 06-02-2011 20:33:29

X-Files report

Klik voor de filmEnkele dagen geleden rapporteerde ik over over een UFO die is gezien boven Spijkenisse. Vijf da- gen en ruim 2000 views van het beeldmateriaal later, verschijnt er vandaag een nieuw filmpje op YouTube: The X-Files die de case oplossen! En helaas beste mensen, het was een HOAX! Een lange lat, zwarte tape, een led-lamp van de Action, een keukentrap en een camera waren het basis- materiaal. Veel knip- en plakwerk in combinate met Movie Maker maakten het tot dit fijne filmpje!
Algemeen 05-02-2011 18:45:52

AmaThrillers

Ik weet niet wie de bol heeft opgekweekt, maar na een eerste stengel waaraan 5 bloemen kwamen, geeft de tweede stengel nu zelfs 6 prachtige bloemen!! Zo heb je er lang wat aan!

Klik voor groter

Bekijk hier nog een foto van bovenaf genomen...
Lifestyle 04-02-2011 15:55:07

Total Floss !

We noemen een tanga-slip ook wel een "reet-veter" of "flossende veter" maar het bestaat dus écht! Fanny Floss maakt je billen extra schoon, ook op de moeilijk te bereiken plekken!

Klik voor groter

En getuige dit commentaar ga je er ook nog lekker van ruiken!

Klik voor meer reviews
Algemeen 02-02-2011 23:36:14

UFO Nieuws

Klik voor groterOns filmpje van gisteravond van het vliegende ob- ject boven Spijkenisse, lijkt behoorlijk gevonden te worden door liefhebbers van ufo waarnemingen en de plaatselijke media. Helaas zijn er nog geen an- dere waarnemingen uit Spijkenisse, wél uit Schie- dam, zoals je in een reactie kunt lezen op YouTube bij het filmpje. Zo staat ons filmpje intussen op de site van Paranormal zoals je hier kunt zien. Ook staat onze waarneming gemeld op een forum bij Niburu, een site met nieuws over buitenaards leven. Vanavond kwam ik er achter dat ook de plaatselijke weekkrant; De Botlek, het filmpje heeft ontdekt. Misschien staat er deze week zelfs wel een stukje over in ons huis-aan-huis blad! "Buitenaardse interesse voor Spijkenisse..?" En tsja, zolang we niet weten wat het is geweest, is het officieel een UFO!
Lifestyle 02-02-2011 18:48:00

Uber-Cool

Super skateboard!

Klik voor de siteDat was nou helemaal iets voor mij geweest toen ik 14/15 jaar oud was: Een skateboard mét een motor!! Niet dat ik zelf te lui ben om mijzelf voort te bewegen, maar het is natuurlijk wel cool als je op een plankje over straat zoeft! En volgens de info op mo-bo.nl kun je er zo'n 18 kilometer ver mee komen, bij een top van 32 km/h. Dat allemaal op een 9V blokbatterij. Remmen gaat snel door het ABS systeem. De All-Terrain Mo-Bo kost zo'n 519 euro. Ik voel nu al een paar vetcoole nieuwe scènes van Benidorm Bastards aankomen!
Nieuws 01-02-2011 12:50:52

UFO = HOAX

UFOVrijdagnacht was er boven Jeruzalem een UFO te zien waarvan duidelijke videobeelden zijn opgedoken. Op de beelden is te zien hoe het object een tijdje boven de Koepel van de Rots op de Tempelberg zweeft. Ineens valt het uit de lucht en blijft het vlak boven de grond hangen. Hierna is plotseling een dubbele lichtflits onder de UFO te zien. Vervolgens stijgt het voorwerp weer als een speer omhoog. Bron: Fok.nl

Nog altijd word ik meteen getrokken door berichten als deze. Als kind had ik een hele map aangelegd met krantenknipsels over UFO's. Het blijft een fascinatie! En als ik bij het bericht op Fok.nl de beelden bekijk, word ik in eerste instantie enthousiast! Want het lijkt werkelijk op een UFO... Lijkt, want toen ik dit filmpje op YouTube zag werd mij meteen helder dat we met z'n allen worden genept! Wel erg goed gedaan overigens, door meerdere filmpjes op internet te plaatsen, alsof meerdere mensen het hebben gezien. Maar toch ook wel weer jammer dat het deze keer opnieuw een HOAX blijkt te zijn...
______________________________________________________________________
En het kan bijna geen toeval zijn! Vanavond staat mijn vrouw buiten nog even wat te spelen met de camera, ziet ze opeens een vreemd, afwijkend gekleurd licht in beeld. Wat dat nou weer was? Zolang we het niet weten noemen we het maar een UFO. Kijk maar eens naar de beelden en oordeel zelf. Heeft iemand uit Spijkenisse deze vreemde verschijnselen ook gezien of vastgelegd?? Ik hoor het graag! Cool, zo'n UFO waarneming boven Spijkenisse!


Upd.1: Intussen is het filmpje via Niburu op een forum geplaatst! Kijk hier maar eens...
Upd.2: Intussen ook hier te vinden op Paranormal.me.
Upd.3: En ook te vinden in de weekkrant De Botlek. Check het hier!
Muziek 30-01-2011 12:36:57

Staigerpaip

Ach wat kan ik dat af en toe ineens toch missen: de nummers van Bertus Staigerpaip! In de jaren '80 'n Hollands bandje dat erg grappige en vooral vrolijke muziek maakte met hits als: Ik zat effe niet op te lette & Rits. De laatste was een briljante persiflage op het nummer Kiss van Prince. In de bakken met single's die ik op zolder heb liggen zit zeker de single zoals op de foto hiernaast. Helaas kan ik de genoemde 2 nummers maar niet gedownload krijgen, dus als iemand ze voor mij heeft... ik hoor het graag! Toen René & ik als DJ werkzaam waren voor Twickelstad FM gebruikte ik een jingle als uuropener die we hadden laten inzingen door Bertus Staiger- paip, vandaar de connectie! Samen zijn we ergens in Brabant, ik weet de plaats niet meer, op bezoek gegaan in de studio van de heer Staigerpaip. Een leuke ontmoeting waar Bertus al snel met een drumcomputer en elektrische gitaar een jingle voor mij klaar had. Dat ge- beurde overigens allemaal live, in ons bijzijn! Hij sprak nog wat tekstjes in en wij waren er erg blij mee. Hieronder kun je de uuropener-jingle beluisteren. Op YouTube staan gelukkig wel enkele hits; klik hier voor de clip "Rits" en klik hier voor de hit: "Ik zat effe niet op te lette"


Trouwens; dit liedje wil ik je niet onthouden en als je er nog steeds geen genoeg van hebt... Ondanks dat ik geen fatsoenlijke site meer kan vinden van Bertus Staigerpaip traden ze in de afgelopen jaren blijkbaar nog wel af en toe op. Kijk hier maar eens: een live versie van Rits! En je kunt ze dus ook nog gewoon boeken! Of via deze site. Voor maar 3250 euro heb je anderhalf uur lol! Misschien een leuk idee voor je personeels-back to the 80th's-feestje!?
Lifestyle 29-01-2011 19:11:59

Scharrel Cola?

Klik voor groter

Tja, vandaag gespot in de Albert Heijn: Oggu. Een nieuw merk cola in de schappen die he-
lemaal meedoet met de hype: groen, biologisch, etc... Dat cola juist biologisch afbreekt dat wisten we al: een vrij agressief goedje voor je tandglazuur, maag en roestige sloten. Nu is er dus organische cola... Huh?? Cola gemaakt van organen? Nee dus, maar wél met beter spul, zeggen ze op de site: Gemaakt met rietsuiker, zonder kleur- geur- & smaakstoffen en er zitten geen conserveermiddelen in. Je gaat er bijna nog van denken dat cola dus ook ge-
zond kan zijn!? Hebben de Oggu frisdranken dan soms een houdbaarheidsdatum van en-
kele weken? Wij hebben er vandaag vooral nog naar gekeken. Coca Cola lag in onze kar !