Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Nieuws 09-10-2010 11:34:30

Made in China

Gezocht: Gevaarlijke, vriendelijk ogende, piemelverminkende duikboot:

Een speelgoedfabrikant roept duizenden bad- speeltjes terug. Het vrolijk gekleurde duikbootje heeft namelijk al 21 jongetjes verminkt door hun piemeltjes aan flarden te snijden. Het speeltje ge- naamd: Munchkin Bathtub Sub, is een oranje met gele duikboot en wordt voortbewogen door batte- rijen. Aan de onderkant van het bootje bevindt zich een inlaatventiel, en dit is juist het euvel. Volgens een Canadese terugroepaankondiging kan het ventiel losse huid opzuigen en daardoor snij- en schaafwonden veroorzaken. De geneeskundige dienst van Canada heeft inmiddels twee meldingen binnengekregen van twee kleine jongetjes wier geslachtsdelen zijn verminkt door het speeltje. De fabrikant, Munchkin Inc., heeft nog 19 soortgelijke meldingen ontvangen. Het in China geproduceerde speeltje is alleen al in Canada 4.260 keer over de toonbank gegaan. Het is helaas niet bekend of de badspeeltjes ook in ons land zijn verkocht. Fok.nl.
Fun 08-10-2010 13:49:24

Albert -Medicijnman- Heijn

VooDoo bij AH

Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken: Zwarte Magie in de winkel van Albert Heijn... Koop zo'n poppetje, neem een haar van je cavia, priegel die erin en prik erin met spelden... Twee dagen later is de cavia misschien wel ziek geworden of dood gegaan. Om nog maar te zwijgen over de haren of andere dingen met DNA van je vader, moeder, broer of zus!! En de uitlokkende tekst "What will you do with yours?" doet vermoeden dat je er werkelijk iets mee zou kunnen op het gebied van duistere krachten, magie & bezweringen. Nu is het dus afwachten tot de eerste klachten vanuit steng gelovige kringen bij AH op de mat vallen. Dat kan ik zónder zo'n poppetje al wel voorspellen! Ik mag toch aannemen dat ze deze VooDoo poppetjes op voorhand toch maar niet in de filialen rondom The Bilble Belt (Veluwe e.o.) hebben neergezet... Tip: geef je kinderen liever een stuiterbal uit het apparaat ernaast!
Computers/Internet 07-10-2010 15:33:56

Freestylisten

Wat kun je toch een plezier hebben aan het bewerken van foto's...

Klik voor groter en meerKlik voor groter en meerKlik voor groter en meerKlik voor groter en meer

Gelukkig heb ik de site befunky.com ontdekt, waar je gratis en zónder registratie al heel veel leuke effecten kunt krijgen in je afbeeldingen. Je kunt de afbeelding dan naar je PC downloaden. Voor extra effecten en nóg meer features willen ze graag dat je je tegen betaling wél registreert. Maar hey? Als we al hele leuke dingen zo gratis kunnen maken!

Klik voor groter en meer
Nieuws 07-10-2010 13:53:07

Schok

Plots is er dan zo'n bericht dat mij zeer aangrijpt en vreselijk laat schrikken:

Klik voor groterActeur Antonie Kamerling is overleden. Dat liet z'n zwager, Albert Verlinde, donderdag weten. Antonie maakte zelf een einde aan zijn leven. In de namiddag van woensdag 6 oktober heeft Antonie besloten zijn leven te beeïndigen, aldus Verlinde in een reactie die hij samen met Kamerlings vrouw, actrice Isa Hoes opstelde. In diverse interviews liet Antonie eerder al doorschemeren aan depressies te lijden. Helaas heeft de geboden hulp niet mogen baten. De acteur laat zijn vrouw, zoon Merlijn en dochter Vlinder achter. Antonie was slechts 44 jaar oud. Bron: Nu.nl.

Dat je zó heftig aan een depressie kunt lijden dat zelfs een prima carrière, vrienden, vrouw & kinderen geen enkel kiertje licht meer kan brengen in je leven, lijkt mij vreselijk. Voor hem blijkbaar nog de enige weg. Ik wens de nabestaanden héél veel liefde, sterkte en kracht.

Als je wilt condoleren dan kan dat hier.
Nieuws 06-10-2010 20:46:08

Voelbaar

Op allerlei manieren worden we de laatste maanden steeds vaker en indringender gecon- fronteerd met bezuinigingen. En van die kleine berichten in de krant dat een tot nu toe jaar- lijks terugkerend 'ijsplein' deze keer niet doorgaat wegens gebrek aan geld, die laten het gevoel steeds dichtbij komen. De verschraling zet zich langzaam verder door. Het worden barre tijden en hopelijk een strenge winter. Kunnen we toch nog schaatsen, op natuurijs!

Bezuiniging
Familie 06-10-2010 19:40:07

Niet lekker...

Het rommelt al enkele dagen met mijn energie: gloeiend gevoel, vreemde pijntjes her en der in mijn lijf en soms ineens erge spierpijn... Afgelopen nacht erg slecht ge- slapen maar toch naar het werk vertrokken. Maar helaas strandde dat in de loop van de dag en ben ik toch naar huis gegaan. Hevige hoofdpijn en wazig zien onderweg
op de A20/A15 naar huis... De Brufen doet nog niet zijn werk. Vroeg naar bed en hopen dat de koorts weg blijft...
Media 26-09-2010 18:53:10

Radio Aktief Materiaal

Logo Radio Aktief The MP3 Files

Voor de vaste bezoekers van onze site zal het niet nieuw zijn dat René en ik in de jaren '90 een behoorlijke Radio-carrière achter de rug hebben. Sinds kort komt er steeds meer ma- teriaal uit die tijd op MP3 beschikbaar: oude uitzendingen en jingles bijvoorbeeld. In de toe- komst zal er een hele pagina gewijd gaan worden aan MP3's van al onze radio-avonturen! Zover is het nog niet, dus dan hier nog maar eens vier opnames van ieder zo'n 45 minuten Radio Aktief materiaal. We wensen je veel luisterplezier met de hits uit de begin-jaren '90 !!
PS: Arnold v/d Berg was in die tijd mijn alias gezien de illegale uitzendingen.


Uitzending Radio Aktief (06-03-1993 / 45 min.) Deel 1: Weekend Radio (Erik)


Uitzending Radio Aktief (06-03-1993 / 45 min.) Deel 2: Weekend Radio (Erik)


Uitzending Radio Aktief (06-03-1993 / 45 min.) Deel 3: In De Maat (René)


Uitzending Radio Aktief (06-03-1993 / 45 min.) Deel 4: In De Maat (René)
Film 26-09-2010 11:02:29

Kapoentje...



Eindelijk! Hij is er: de trailer van Sint, de film. Al eerder schreef ik over deze horrorfilm over De Sint van Nederlandse bodem. Het ziet er veelbelovend uit. Een zeer treffende tekst uit
de trailer is dan ook; "Ik had mij toch een hele andere Sinterklaasavond voorgesteld..."