Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Nieuws 25-08-2010 15:00:03

Duivelse krachten ?

Soms rust er een vloek op een huis. Blijkbaar is dat de indruk van de woning aan de Schuilenburg 67 te Dordrecht; het huis van Sander V. de politieagent die Millie Boele verkrachtte, vermoordde en begroef in zijn achtertuin. Vóór deze afschuwelijke gebeurtenis woonde een ander echtpaar in deze woning. De man uit dat gezin werd gek en misbruikte zijn kinderen, aldus de vroegere bewoonster. Toeval? Kan, maar dan wel een heel bizar toeval. Soms heeft een plek, ruimte of omgeving nu eenmaal een slecht karma of misschien huist er wel een slechte spirit die een duivelse invloed heeft op diegene die zich (onbewust, maar ingegeven door diens eigen duistere kant) openstelt voor deze negatieve krachten. Het bizarre van het intussen te koop staan van deze woning op Funda is toch wel dat er geen moeite is gedaan om de tafel waarnaast Sander ooit poseerde met een jong katje op zijn rug voor een zwart bankstel, er gewoon nog staan als je een bezichtiging gaat doen! Oké, het grasgroene tapijt is dan nog wel vervangen voor een laminaatje. Ik zou graag Derek Ogilvie of Het Zesde Zintuig deze woning laten checken. Eens zien wat er door hen wordt waargenomen aan slechte spirits.

Mocht de link naar Funda niet meer werken, vind je hier nog enkele foto's van het huis.
Film 24-08-2010 19:04:01

Slaughterklaas

Sint de FilmDe eenvoudige titel "Sint" doet een volgende "feel- good" Sinterklaasfilm vermoeden, echter; niets is minder waar! Het is de (langverwachtte) Horrorfilm over een moordende Sint! We hadden al een film over een slechte Kerstman (Bad Santa) wat een komische variant op de kindervriend was. Van Sint verwacht ik geen vriendelijkheid maar ellende, bloed en horror! Helaas heb ik nog geen trailer kunnen ontdekken, wat het alleen maar spannender maakt. Mocht je er één voor me vinden, ik hoor het graag! Voor de liefhebbers van Horror met een knipoog is
er intussen ook de Sint-Hyves om lid van te worden. En hier vind je nog wat meer info over deze film. Vol verwachting klopt mijn hart... Ik zit straks zeker in de zaal! Nu dus hopen dat deze NederHorror productie niet tegenvalt, want we zijn nu eenmaal al het één
en ander gewend in dit genre."Hij komt, hij komt..."
Algemeen 15-08-2010 17:23:15

MooiZaïek

Klik voor groter en meer

Klik voor groter en meerDe afgelopen weken is er hard gewerkt aan het opknappen van twee steegjes in onze buurt. Een initiatief van een woningbouwvereniging die mozaïekkunstenares Francine Bisscheroux heeft ingehuurd voor dit project. Kinderen uit de wijk hebben allerlei ontwerpen gemaakt waarvan er al enkele klaar zijn en hangen. Het is nog niet af en van- middag hebben wij enkele uren geholpen met deze verbindingsbo- gen die nog tussen de mozaïek objecten komen. Fijn dat er dit soort initiatieven zijn en dat donkere steegjes worden opgevrolijkt. En daar werken wij ook graag aan mee! Als het af is kunnen we nu met recht zeggen dat het hier mede door onze investering een stukje mooier is!
Algemeen 10-08-2010 18:48:47

Wake Up Tol !?

Klik voor groterDinsdag is voor mij op het werk vergaderen; de hele ochtend. Nu zijn onze vergaderingen eigenlijk altijd constructief en interessant, dus vervelen is er vrijwel nooit bij. Net als velen heb ik de neiging om tijdens de inbreng van een collega, al luisterend, tekeningen
te maken tussen de aantekeningen. Ik heb mij ooit eens laten ver- tellen dat er sprake is van verveling als je iets in 3D gaat tekenen: kubussen en dat soort dingen. (Let er maar eens op tijdens een volgende vergadering) Maar vandaag begon m'n tekening met een pijl, dat langzaam evolueerde in een soort tol... Tjsa, en met zo'n film in je systeem ga je je toch afvragen of het allemaal wel werkelijkheid is. Toen ik er ook nog wat draai-effect bij tekende werd het een draaiende tol, en dat staat in de film Inception dus voor een droom- werkelijkheid. Zo zie maar hoe die film je toch nog een poosje bezig houdt, fantastisch!
Fun 09-08-2010 18:43:25

Cunzt !

Graffiti kan soms gewoonweg Kunst zijn!

Klik voor groter en meer

Klik op de afbeelding voor nog meer kunstwerkjes!
Film 09-08-2010 16:30:48

P in 3D

Het moest er ook wel van komen (geen woordgrapje, maar nu dus wel) een 3D pornofilm. Intussen zijn we alweer behoorlijk verwend (opnieuw onbedoelt grap- pig) met de 3D films in de bioscopen, het heeft in elk geval het bioscoopbezoek een stevige boost gege- ven. (zo blijf ik aan de gang) Porno in 3D zal, net als bij animatiefilms en horrorfilms in 3D, het kijkgenot (en bepaalde lichaamsdelen) behoorlijk vergroten. Want geef maar gewoon toe; we hadden er allemaal al wel eens aan gedacht hoe dat zou zijn; porno in 3D. Maar hoe gaat dat dan? Want dit soort films zie ik niet zomaar in de lijst van Pathé of Arcaplex... Gaan de sexhuizen nu in rap tempo 3D projectoren aanschaffen of worden het films voor de mensen thuis die al een 3DTV hebben aangeschaft?? Ik zal niet ontkennen dat ik best nieuwsgierig ben naar de intussen reeds geplande P in 3D versie van Avatar... Maargoed, 3D is hot, 3D heeft zijn intrede gedaan en wordt vanaf nu alleen nog maar groter en fraaier in al zijn toepassingen. Het mooist zou zijn dat we voor al die 3D effecten geen bril meer nodig hebben, maar ook daaraan wordt hard gewerkt! Ik wacht het allemaal wel even af maar zal nog regelmatig te vinden zijn in de bioscoop voor het zien van een 3D film.