Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 01-04-2006 08:39:42

Poll

Uitslag Poll: Gebruik jij medicijnen?



Gelukkig hebben we te maken met een grote groep gezonde mensen, althans, mensen die geen medi- cijnen gebruiken. Dat er toch nog 30% medicatie ge- bruikt voor aandoeningen die niet zomaar verdwijnen of zelfs chronisch zijn verrast mij toch wel een beetje. De gebruikers van paracetamol / pijnstillers is 14%. Ik ga er daarbij vanuit dat het gaat om mensen die langdurig deze medicatie gebruiken, en dat is nog een behoorlijke groep. Iedereen bedankt! En in het kader van "Doe mij maar een Lange Frans... mét ijs graag!" staat de nieuwe poll alweer klaar!
Web-Log 24-03-2006 12:11:46

Usage Statistics

Klik voor groter




Wat is er de laatste tijd toch aan de hand met onze bexooxers-teller? Of hebben we echt zoveel bexooxers? Tot nu toe gemiddeld 1978 per dag in de maand maart (met een piek op 20 maart met 3039 bexooxers), ter vergelijking in februari waren het er gemiddeld 1289. Maar ach wat zeur ik nou, ik vind het helemaal niet erg hoor... :-D
Web-Log 14-03-2006 21:04:27

Poll

Poll image
Uitslag Poll:
Minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie:

Rita Verdonk...


Maar liefst 65% van de stemmers vindt Rita prima haar werk doen, waarvan er zelfs 16% écht fan is van onze minister. Een 22% vindt haar blijkbaar een bitch. Dat mag natuurlijk, maar ik ben eigenlijk wel blij dat ons publiek voor het grootste deel positief is over de manier waarop Rita Verdonk haar beleid uitvoert. Iedereen weer bedankt voor het uitbrengen van je stem. En zoals gebruikelijk is er natuurlijk ook weer een nieuwe poll beschikbaar. Dus laat van je horen!
Web-Log 01-03-2006 21:11:33

Poll

Poll results
Uitslag poll: De Vogelgriep nadert ons land:

Poll image


Slechts een kwart van de stemmers denkt dat het wel zal meevallen en met een sisser afloopt. Het grootste deel vindt het dus een reeële bedreiging en vindt het best eng. Vandaag is er bij een dode kat in Duitsland het H5N1 virus geconstateerd, de eerste keer dat een zoogdier be- smet blijkt te zijn met vogelgriep. En mensen zijn per slot van rekening ook zoogdieren, dus.... Gelukkig is er in Nederland geen reden tot paniek en hopelijk blijft dat zo. Bedankt voor het uitbrengen van je stem. Een nieuwe poll, naar aanleiding van dit bericht staat alweer klaar!
Web-Log 01-03-2006 16:44:33

Intro-Quizz

Maar liefst 6 kandidaten wisten alle 30 fragmenten te herkennen. Deze hebben dan ook allemaal 30 punten, dit is de top 5 van februari:
  1. Hilco en Frans
  2. Peggy Mommers
  3. Frans van Dun
  4. De Smaakmakers
  5. Pluggers
Aan het aantal inzendingen is te zien dat deze Quizz weer net even wat moeilijker was dan de vorige afleveringen. Het meest geraden was fragment 13 (meer dan 90% gaf het goede antwoord) en het moeilijkste fragment was 15 die slechts door een kwart van de kandidaten werd geraden.

Fragment 9 werd nogal eens beantwoord met A+ - Enjoy Yourself of met een nummer van Beethoven, begrijpelijk want die nummers beginnen bijna net zo alleen de mannenstem die in ons fragment voorkomt komt niet in die andere nummers voor.

Op deze 1e maart staat er weer een nieuwe Intro-Quizz klaar, wederom zonder thema (volgende maand zal ik er weer 1 met thema maken). Het oudste van de 15 fragmenten stamt uit 1967 en de nieuwste staat nu nog in de hitlijsten.

Ga naar de Quizz-pagina en doe mee.

Succes!
Web-Log 25-02-2006 08:26:30

Gatverspammers!!

Oh kom er es kijken wat ik in mijn mailbox vond... F*%ing Spammers!!



Het venster met de laatste 10 bemoeials op de frontpage ziet er nu ook wat ranzig uit, dus René: wie neemt de eerste 200...?? Of heb je een beter plan om e.e.a. te verwijderen?
De entry "Saddam" alleen is al goed voor 233 spamberichten. Dat scheelt dan toch weer....

Update 08:42: still counting, nu staat de teller op 435.
Update 08:45: Ik heb als test bij de entry "Saddam" de mogelijkheid om te reageren gesloten.