Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 14-02-2006 23:26:39

Poll

Uitslag Poll:
Jouw profiel op een datingsite:



Het plaatsen van je profiel op een datingsite is volgens de bezoekers van XOOX helemaal van deze tijd, leuk en dé manier voor een date! De minderheid zou het nooit doen of vindt het zelfs een beetje een zwaktebod om op die manier aan een date of partner te moeten komen. Het is natuurlijk een handige manier om vanuit je luie stoel leuke kontakten op te doen, zeker in deze tijd waarin mensen weinig tijd hebben en eerst nog redelijk anoniem kontakt kunnen leggen. Er zijn natuurlijk wel risico's aan verbonden en internet is natuurlijk hét medium bij uitstek om je anders voor te doen dan je werkelijk bent. Dat het spannend kan zijn staat vast! Iedereen weer bedankt voior het uitbrengen van je stem. En er is weer een nieuwe poll beschikbaar.
Web-Log 01-02-2006 00:02:10

Poll

Uitslag Poll: De Olympische Winterspelen:



Het is prachtig verdeeld: 33% kan niet wachten en/of gaat zeker kijken. Een andere 33% neemt zich voor af en toe iets te gaan zien van de Spelen en de laatste 34% kan het niets schelen of houdt sowieso niet van sport. Zelf hoor ik bij de groep die zeker gaat kijken en dan doel ik vooral op het schaatsen. Uiteindelijk zal ik mij waarschijnlijk ook plotseling voor sporten als skispringen, biatlon, kunstrijden op de schaats en langlaufen aantreffen voor de televisie. Het is gewoon een leuke sfeer die dagen met al die winterse sporten op tv. Iedereen weer bedankt voor het uitbrengen van je stem. En er is natuurlijk ook weer een nieuwe poll beschikbaar!
Web-Log 15-01-2006 11:23:25

Poll

Poll results
Uitslag poll:
De Lay-out van XOOX is:


Poll img

Nou gelukkig, de meerderheid kan onze nieuwe lay-out waarderen. 20% vindt het dus maar niets of mist onze vorige lay-out. Wij waren zelf ook zeer blij met de nieuwe indeling en kleurstelling en we zijn dan ook erg blij dat we bijval krijgen. Iedereen weer bedankt voor het uitbrengen van je stem, en er is natuurlijk ook weer een nieuwe poll beschikbaar!
Web-Log 12-01-2006 23:25:09

Sorry

Als je vanavond moeite had om onze site te bereiken, dat lag dus aan mij. Ik was aflevering 10 van seizoen 2 van Lost aan het downloaden, gisteravond op de Amerikaanse TV en nu al op mijn pc. Ik zal de volgende keer proberen de upload wat minder te maken zodat er ook nog fatsoenlijk naar onze website gesurft kan worden :roll:

Ik ga er nu naar kijken, kijkt u mee?


(p.s. klik even op het plaatje als je de torrent nodig hebt.)
Web-Log 06-01-2006 15:10:34

Annie Schilder

Annie SchilderSoms kom je op sites die je verrassen. Zo ook de site van Annie Schilder. Nee, niet die van BZN, maar gewoon, Annie Schilder. Blijkbaar heeft zij er veel plezier aan om heel veel foto's te plaatsen van alles wat ze meemaakt. Best leuk!
Web-Log 01-01-2006 10:47:22

Poll

Poll results
Uitslag Poll: Mijn Kerstboom is een...

Poll image

Gelukkig, de échte kerstboom roeleert!! En daar ben ik blij om. De echte boom met witte lampjes blijft blijkbaar de topper! De nepboom met de ge- kleurde lampjes (hoog kitsch gehalte) komt het minste voor, terwijl gelukkig ook nog mensen dur- ven toe te geven dat hun boom een rommeltje is! Ach, deze week gaat de boom het huis weer uit!
Web-Log 18-12-2005 03:40:04

Crash

En niet alleen het licht ging uit, afgelopen middag viel hier in huize Maathuis alle stroom uit. Onze magnetron heeft het nl. begeven. Nadeel daarvan is dat ook de server waar dit web-log op draait in 1 klap uitviel met als gevolg dat er iets vreselijks misging; De site was niet of nauwelijks meer te bereiken.

Ergens is er een bestand corrupt geraakt alleen kon ik niet zo snel vinden welke, daarom heb ik het nu opgelost door de backup van afgelopen nacht terug te zetten. Ik hoop dat XOOX.NL nu weer even goed draait al zit ik nog steeds met die magnetron en die gaat vast nog een keer weer aan de stroom om te kijken of die nog te repareren valt....
Web-Log 16-12-2005 23:19:18

Opera

Zijn er hier ook Opera gebruikers? (Eljo??) Ik zie net dat die onze weekendcountdown niet weergeeft, is dat alleen bij mij?

                                        Opera                                                                  IE & Firefox
XOOX in OperaXOOX in IE & Firefox