Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 08-09-2004 22:08:59

Oude Poll nieuwe Poll

Uitslag pollDe bezoekers van XOOX waren gelukkig niet erg onder de indruk van het naderende 9-11. Slechts 13% vreest aanslagen, de rest maakt zich geen zorgen. Nu maar hopen dat ons gevoel ons niet in de steek laat. Iedereen weer bedankt voor het stemmen, en kijk ook eens naar de nieuwe poll! Poll
Web-Log 01-09-2004 14:15:39

Winnaars en nieuwe Quizz

© xoox.nl© xoox.nl
De Top 5:

:arrow:1: Esther Bouwens (15 goed)
:arrow:2: Eric Meijer (14 goed)
:arrow:3: Johan Janssen (14 goed)
:arrow:4: Tante Neel (13,5 goed)
:arrow:5: Chiel Reijmer (11 goed)



Dit keer een winnares bij de zangeressen Intro-Quizz en ook nog iemand die nog niet eerder met de XOOX Quizz heeft meegedaan. Tevens was Esther de enige deze maand die alle 15 fragmenten goed had. Gefeliciteerd Esther, de cd is voor jou, we nemen zo gauw mogelijk contact met je op.

Wil je weten welke je goed had en welke fout, ga dan naar de Quizz-pagina, aan de rechterkant onder archief kun je de quizz nogmaals spelen en met 1 druk op de knop zien wat het antwoord is.

Over de prijs gesproken; Ik ben van plan te stoppen met de prijs. Ik ben nl van mening dat in deze mp3 tijd iedereen de nummers wel heeft die op die cd komen te staan. Vooral als je de winnaar bent dan heb je de meeste nummers ook wel volgens mij. In plaats daarvan wil ik een scoresheet in elkaar gaan draaien, hier kun je op zien wie hoeveel punten gescoord heeft in een bepaalde maand, je moet zelfs iedere maand kunnen opvragen. Ook kun je de individuele score van een persoon in een bepaalde maand bekijken. En tot slot moet je ook over een bepaalde, door jezelf te kiezen periode, de stand kunnen zien, alleen kost dat wat meer programmeerwerk en ik weet niet of ik dat er al gelijk bij instop. Ik ben tenslotte nog maar een groentje op het gebied van PHP. Misschien dat we dan nog wel aan een kwartaal- of jaarprijs gaan doen.

Wat vinden jullie, is dat een beter plan of vinden jullie het zo wel goed???

Dan de nieuwe Quizz. Na de zangeressen Intro-Quizz van vorige maand hebben we nu een logisch vervolg met de Zangers Intro-Quizz. 15 Fragmenten van alleen mannen en jullie mogen ze raden, ga daarvoor snel naar de Quizz-pagina. Veel succes!

Erik & René
Web-Log 28-08-2004 21:10:00

Poll to Poll

Poll Olympische SpelenPoll Olympische Spelen
Iedereen bedankt voor het uitbrengen van je stem. Blijkbaar was het xoox-publiek vrij negatief over de Olympische Spelen. Volgens mij is het op alle fronten meegevallen. Natuurlijk is er weer een nieuwe poll beschikbaar. Dus laat van je horen !
Web-Log 21-08-2004 12:37:17

Zo, zo....

Beste Erik...

Poessie"Een kat nemen en dan klagen over zijn nagels slaat nergens op. Je weet dat dat bij katten hoort. Neem ze dan niet. En gemanipuleerde katten zonder nagels? What?s next? Heb je er weleens bij stilgestaan wat voor psychische schade een kat daarvan zou hebben? Ik vraag me af hoe jij het zou vinden om zonder nagels of tanden door het leven te gaan. Waar IK voor wil pleiten is dat er beter gescreent wordt op wat voor mensen een kat in huis mogen hebben en in mijn ogen (ik fok ze) val jij dus absoluut af." Aldus Elfquest in een comment.

Zo, krijg ik daar even een veeg uit de pan!
Web-Log 20-08-2004 13:06:12

DJensen

JensenColumnist Luuk Koelman schrijft wekelijks voor het blad Metro. Nu is Metro voor mij hét blad van de collums en ingezonden berichten, verder zweer ik bij Spits. Gisteren had hij weer een geweldige column, althans, een treffende tekst van Robert Jensen was feitelijk de column, en dat blijkt voldoende. Slechts de slotzin, cursief en tussen haakjes, door Luuk was voldoende om e.e.a. in breder perspectief te zetten.
Ik ben het helemaal met hem eens; Jensen ís niet leuk, maar zelfingenomen, en holt van de ene platte grap naar de andere, om maar vooral die vette lach op de radio te kunnen laten klinken. Helaas denken nog steeds veel luisteraars dat het dan ook wel leuk zal zijn. Sukkels.
Web-Log 14-08-2004 13:26:14

Troubles !?

Jerney KaagmanOp 20 april j.l. plaatsten wij deze entry over Jerney Kaagman. Misschien was het ook wel wat provrocerend, maar het gevolg is in ieder geval dat wij vandaag bericht hebben gekregen van advocatenkantoor Kalff, Katz & Koedoder. Ook anderen hebben hier al mee te stellen gehad en onder andere RTL 4 heeft hierover geschreven. De tekst in de brief en de e-mail was echter doorspekt met essentiële fouten, waardoor wij besloten heb- ben om op dit moment wel te reageren, maar het voor te leggen aan een jurist om de rechtsgeldigheid van het schrijven te kunnen bepalen. Mogelijk kan de entry weer in ere hersteld worden. Want laten we nou eerlijk zeggen, wat is er nou mis met een aantal mooie blootfoto's van Jerny Kaagman? Ik was vroeger dol op haar toen ze in een strak pakje een heel opwindend dansje deed in de clip van de hit Weekend. Jerny, wat is er toch met je gebeurd? Hier een link naar de vergelijkbare brief die FOK heeft ontvangen. Updates volgen!
Web-Log 13-08-2004 20:15:00

Kerry vs Bush

Uitslag Poll
De Amerikaanse Presidentsverkiezingen


Poll: Bush vs Kerry

Er hebben in totaal 52 mensen hun stem uitgebracht en het is duidelijk; de overgrote meer- derheid ziet graag Kerry als nieuwe president van de V.S. Slechts een klein percentage heeft vertrouwen in Bush en tenslotte vindt 28 % de verkiezingen een aanfluiting of niet interessant. Iedereen bedankt voor het uitbrengen van je stem. Er is weer nieuwe poll is beschikbaar.
Web-Log 02-08-2004 10:33:05

Bas V.

Michael JacksonZoals reeds bekent, is er weer een nieuwe Intro-Quizz en komen intussen de eerste inzendingen bij ons binnen. Zo ook die van Bas V. Hij wist slechts bij fragment 3 Michael Jackson in te vullen. Tsja, dat is sowieso al erg weinig, maar aangezien er deze keer ook nog eens alleen zangeressen zijn gebruikt voor de quizz, blijft er uiteindelijk dus niet veel over. Wel vind ik het getuigen van moed om deze inzending te versturen. Of was de muis Bas te snel af? We spre- ken af dat in het Bas-geval, ook de tweede inzending geldig is. Voor deze keer.