Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 15-11-2006 20:45:14

Poll

Uitslag Poll:

Wat spuit of smeer jij zoal in je haar?


Altijd leuk om te zien wat mensen in hun ijdelheid allemaal doen om er goed uit te zien! Populair is natuurlijk de gel, spray en mousse. Ook je haar een kleurtje gegeven komt regelmatig voor. De dames wellicht meer dan mannen, maar ook veel mannen verbergen tegenwoordig graag hun grijze haren met een kleurspoeling. De wat extremere producten blij- ven duidelijk wat achter en helemaal interessant is natuurlijk wat de mensen in hun haar smeren die "iets anders" hebben aangegeven. Toch nog 14% zegt niets in het haar te smeren of te spuiten en dat vind ik best stoer! Iedereen weer hartelijk bedankt.
Web-Log 08-11-2006 15:11:26

Bouwen

WhoispresentWanneer zijn die lui van Whoispresent (hier rechts te vinden onder "wie op visite") nou eens een keer klaar met hun werkzaamheden? De laatste week wordt onze site er nou niet echt sneller van. Ik zit er zwaar over te denken om zoiets zelf een keer te bouwen zodat we niet meer afhankelijk zijn van derden. Maar ja, binnenkort de verhuizing en daar zijn we echt wel heel druk mee bezig. Eens kijken of er ergens nog een gaatje te vinden is.

Update: Volgens mij zijn de problemen bij W.I.P. achter de rug, het werkt in ieder geval weer. Ik heb ook wat aanpassingen gemaakt en als het goed is wordt onze site nu niet meer vertraagd door hen.
Web-Log 01-11-2006 21:15:53

Mijlpaal

Xoox statistieken
Yes!

Na maanden net er tegenaan gehikt te hebben maar ook af en toe weer verder weg gezakt te zijn, zijn we de afgelopen maand oktober dan eindelijk over de grens van 2000 unieke bezoekers per dag gegaan (Zie kolom Visits hiernaast). We begonnen in januari 2004 met zo'n 40 bezoekers per dag, nu bijna 3 jaar later kunnen we concluderen dat we nog steeds groeien, dat doen we helemaal zo slecht nog niet Erik!

Bedankt <slijmmode>lieve</slijmmode> bexooxers, dat jullie nog maar vaak onze site mogen komen bezoeken.

Web-Log 31-10-2006 23:15:30

Poll


Uitslag Poll: Nordic Walking

Nouja, need I say more?? Het lijkt erop dat het merendeel deze "sport" toch als een belachelijk uitziend tijdverdrijf voor sukkels ziet. Slechts een enkeling waagt zich eraan om het ontspan- nend en gezond tijdverdrijf te noemen of het zelfs als topsport te beschouwen. Volgens het pu- bliek van xoox.nl zal Nordic Walking niet snel een Olympische sport worden, en dat is wat mij betreft volkomen terecht! Nou ziet snelwandelen er trouwens ook achterlijk uit, maargoed... Nee, dat "low-budget-langlaufen" zal wel een hype zijn en over een poosje vinden wij die prik- stokken voor een prikkie op de plaatselijke rommelmarkten. De plantsoendienst wil ze graag van u overnemen om de mensen met een alternatieve straf, papier en rommel te laten prikken in het park. Met een busje witte verf en wat rode tape maak je er zó een blindenstok van en ik zie mensen er voor aan om er met behulp van wat wieltjes zelfs een low-budget rollator van te fabriceren. Iedereen weer bedankt voor je stem, een nieuwe poll staat intussen weer online.
Web-Log 15-10-2006 14:49:37

Hoofdpijn

Uitslag poll: Heb jij wel eens hoofdpijn..?


Zo te merken hebben wij een heerlijk gezond publiek! En wat opvallend is, niemand gebruikt hoofdpijn om ergens vanaf te zijn! Het overgote deel (50%) heeft af en toe of eigenlijk nooit last van hoofdpijn. Natuurlijk ontstaan er bij een groep met veel stress hoofdpijn- klachten, allemaal niet zo vreemd. Toch nog 19% zegt vaak of regelmatig last te hebben van hoofdpijn en gelukkig zijn er niet zoveel mensen met mi- graine. Het lijkt er dus op dat de bezoekers van xoox.nl nou niet de groep is die de grote omzet aan hoofdpijntabletten veroorzaakt. Maar je weet het niet, want we hebben niet gevraagd naar het innemen van pillen tegen deze klachten. Zo heb ik persoonlijk af en toe wel eens hoofdpijn en dan neem ik inderdaad al snel een brufen 400 om er weer gauw vanaf te zijn. Meestal is dat effectief. Iedereen weer bedankt voor het uitbrengen van je stem. Een nieuwe poll staat klaar!
Web-Log 14-10-2006 22:15:31

Waarheen, waarvoor...

We begonnen de maand oktober al goed qua kijkcijfers, maar nu begin ik toch wat angstig te worden. In de gele kolom zie je de unieke bezoekers per dag. Waar gaat dat heen? Dan toch maar even de referrers checken of we ergens speciaal gelinkt staan, wat zoveel extra verkeer genereert. Leuk is het natuurlijk wel, dat we zo goed gevonden worden!

Web-Log 06-10-2006 09:16:03

Statestiek

De eerste 5 dagen van oktober zijn prima qua kijkcijfers! Het zou zo mooi zijn als we nu eens eindelijk een hele maand afsluiten met een gemiddelde van boven de 2000 unieke (de gele kolom) bezoekers per dag. Het gemiddelde hitspd in september was 1671. So far, so good!

Web-Log 30-09-2006 13:13:24

Poll

Uitslag poll:
Heb jij wel eens drank / drugs gebruikt?

Slechts 17% gebruikt geen drugs of alcohol. Zoals verwacht drinkt het grootste deel (82%) van de stem- mers alcohol. Zo blijkt maar weer hoezeer alcohol- gebruik geaccepteerd is. Opvallend is dat gebruik van softdrugs blijkbaar niet voorkomt zonder dat er daarnaast ook sprake is van alcoholgebruik. Slechts
één procent geeft aan uitsluitend harddrugs te gebruiken. Iemand die zowel soft- als hard- drugs gebruikt, gebruikt daarnaast vrijwel zeker ook alcohol. Ruim 100 stemmen werden er uitgebracht, iedereen bedankt daarvoor. Een nieuwe poll is intussen weer beschikbaar!
Web-Log 28-09-2006 12:48:28

Weblogkaart



Altijd al willen weten waar al die creatieve
& altijd enthousiaste webloggers zich nu eigenlijk bevinden? Met dit initiatief van Reinier is er een ware Weblog-kaart be-schikbaar. En kijk eens wie er het laatst
aan deze kaart is toegevoegd!
Web-Log 16-09-2006 09:22:18

Poll

Uitslag poll:
De nieuwe indeling van Ned 1 2 & 3:


Hoe langer de poll liep, des te meer er positief werd gestemd. Aanvankelijk scoorde een afwachtende houding hoog, maar nu is er zelfs 41% die het wel ziet zitten of zelfs denkt dat het een succes wordt. Slechts 10% denkt dat het doel niet gehaald zal worden en er alleen maar verlies zal zijn van kijkcijfers. Bijna de helft van de stemmers weet het nog niet of vindt het nogal verwarrend, al die programma's op andere netten. Iedereen weer bedankt voor je stem, en er is natuurlijk weer een nieuwe poll beschikbaar met een mogelijk wat intieme vraag. Laat van je horen!