Web-Log
18-06-2026 22:17:48
Test 1 2 3
Het is ongelooflijk maar na 22 jaar is ons web-log nog steeds alive. Eerlijk toegegeven, het heeft een hele tijd stil gelegen, en ik heb geen idee of we in de toekomst uberhaupt nog veel gaan posten. Die functie is allang overgenomen door alle andere social media waar we in 2004 nog nauwelijks van hadden gehoord. Maar al zeg ik het zelf, ben toch best trots dat deze site nog steeds in de lucht is en nu zelfs weer met een nieuwe lay-out die ook op mobiele telefoons goed leesbaar is.







Ja, het mag nog steeds... iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar! Zoals intussen duidelijk is heb- ben René en ik nog niet voor een "nieuw jasje" ge- zorgd voor onze weblog. In de loop van 2010 zal dit echter alsnog gaan gebeuren. Veel bezigheden zor- gen ervoor dat xoox niet dagelijks meer wordt voor- zien van nieuwe berichten, maar we gaan natuurlijk door met bloggen, ook in 2010. Ons 6e weblogjaar op rij! En nu ga ik weer even terug naar de Wii, want ik ben begonnen aan een ware afvalrace! Laturrrs! 
