Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 18-06-2026 22:17:48

Test 1 2 3

Het is ongelooflijk maar na 22 jaar is ons web-log nog steeds alive. Eerlijk toegegeven, het heeft een hele tijd stil gelegen, en ik heb geen idee of we in de toekomst uberhaupt nog veel gaan posten. Die functie is allang overgenomen door alle andere social media waar we in 2004 nog nauwelijks van hadden gehoord. Maar al zeg ik het zelf, ben toch best trots dat deze site nog steeds in de lucht is en nu zelfs weer met een nieuwe lay-out die ook op mobiele telefoons goed leesbaar is.
Web-Log 02-05-2010 15:31:02

Oude Lay-out


Afgelopen nacht hebben René en ik tot ver na 04:00 uur gewerkt aan een nieuwe layout voor XOOX.NL. We zijn erg tevreden en zodra in de loop van deze week alle pagina's zijn aange- past in de nieuwe stijl, zal XOOX.NL voorlopig weer in een fris en gloednieuw jasje zitten! Doordat er zoveel mogelijk gebruik is gemaakt van kleine afbeeldingsbestanden zal de site in de nieuwe layout een stuk sneller laden. Nog even geduld dus, maar dan heb je ook wat!
Web-Log 01-04-2010 00:00:10

XOOX Dating

Klik voor groter

Zoals je ziet is het maar een 1 april grap... Alhoewel?? Misschien is het helemaal nog niet zo gek om een dating-site te beginnen... Je schijnt er goed geld mee te kunnen verdienen. Zou jij het wat vinden als XOOX naast de Weblog en Muziek Quizz ook een Dating-site zou beginnen? Een goed idee? Goede 1 april grap? Laat het ons weten via de Poll of reageer!

Hier onze promo voor XOOX Dating:

Web-Log 25-03-2010 20:35:10

Poll

Uitslag Poll:
Wat nu... met Sander V ??


Het is duidelijk dat de stemmers het liefst de beschikking hadden over de doodstraf als maatregel tegen deze ontspoorde politieman. Helaas voorziet ons Rechtssysteem niet in deze optie en lijkt het erop dat er een fikse gevangenisstraf & TBS zal worden geëist. De berichten over zijn persoonlijkheid, beschadigingen in het verleden en extreme seksuele gedrag hebben eigenlijk ongewild materiaal gegeven om de TBS maatregel erbij te halen. Jammer! Ik ben zelf óók van mening dat zo'n dure behandeling voor deze man verspilling is en dat levenslang nu ook maar eens écht levenslang moet zijn! Laten we hopen dat hier recht zal worden gedaan! Dank voor het uitbrengen van je stem. Een nieuwe poll staat er!
Web-Log 11-02-2010 22:25:18

Uitslag Poll

Uitslag Poll:
Wat vond jij van Avatar ?

Gelukkig wordt mijn mening ruimschoots gedeeld: Avatar móet je gezien hebben! Ben je nog niet gegaan? Wacht niet op de DVD maar ga hem zien in 3D... Echt geweldig!
Web-Log 04-01-2010 21:04:02

Gelukkig nieuw blogjaar!

Ja, het mag nog steeds... iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar! Zoals intussen duidelijk is heb- ben René en ik nog niet voor een "nieuw jasje" ge- zorgd voor onze weblog. In de loop van 2010 zal dit echter alsnog gaan gebeuren. Veel bezigheden zor- gen ervoor dat xoox niet dagelijks meer wordt voor- zien van nieuwe berichten, maar we gaan natuurlijk door met bloggen, ook in 2010. Ons 6e weblogjaar op rij! En nu ga ik weer even terug naar de Wii, want ik ben begonnen aan een ware afvalrace! Laturrrs!
Web-Log 11-12-2009 17:28:38

Poll


Uitslag Poll:
Afluisteren van hulpdiensten...


Vroegâh... toen zaten mensen met een échte scanner in de huiskamer, af te luisteren wat de politie aan het doen was. Daarvoor had je kristallen nodig voor de frequenties waarop je kon ontvangen. Best spannend, zeker als je een geheime zender had en bang was voor de Radio Contrôle Dienst (RCD) die je uit de lucht kon komen halen met assistentie van de sterke arm. Maar tegenswoordigs kun je alles via internet in je huiskamer krijgen, zo ook
de communicatie tussen de hulpdiensten via het P2000 systeem. Via deze site kun je zelfs per regio in beeld zien wat er aan de hand is. Best handig als je een sirene in je omgeving hoort; even kijken en je weet waar de brandweer of ambulance naartoe onderweg is. Vol- gens onze poll vindt de meerderheid het leuk en spannend, maar wist een behoorlijk deel niet dat het mogelijk was. Persoonlijk kijk ik er regelmatig even op, zeker als ik iets in de buurt hoor langsrijden! Via XOOX.NL kun je nu via een link op onze voorpagina (in de kolom met horoscoop, ed.) naar een online scanner. Dank voor het stemmen en veel plezier!