Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 06-01-2008 09:00:31

Daar issie !

Nieuwe layout fragmentEn daar issie dan! De nieuwe layout! Met enkele dagen vertraging omdat de aan- passingen die we hebben gedaan nét iets meer tijd kostten dan we hadden ver- wacht. Maar zeg nou zelf; hij mag er weer wezen. Tot 03:15 uur zijn René en ik er weer mee bezig geweest en voor zover we het nu kunnen beoordelen, werkt alles zoals het hoort. De breedte van de site is aangepast en ook is het navigatiemenu van helemaal boven, naar een balk onder de logo-banner verplaatst. We hopen dat iedereen geniet van deze nieuwe looks. Of geef je reaktie bij de bemoeials!
Web-Log 30-12-2007 10:28:38

04:20

Dat was nog best laat (voor mijn doen): 04:20 uur ! René en ik zijn vannacht bezig geweest met de voorbereidingen van de nieuwe layout van deze site. Ik moet zeggen; het wordt heel plezierig voor het oog. De basis staat intussen en er moeten nog enkele banners gemaakt worden. Ook zal er een subtiele verandering ingevoerd zijn met betrekking tot de breedte van de site. Enfin, jullie zien het binnenkort! Nu weer aan de slag. Kop koffie erbij en wat boterhammen met kaas. Goedemorgen!
Web-Log 27-12-2007 21:55:45

Nieuwe looks

Aanstaande zaterdagavond/nacht is het weer zover: René en ik gaan dan zolang noodzakelijk door om te komen tot een mooie, frisse nieuwe lay- out voor de site. Altijd weer een leuke bezigheid en tot nu toe rolde er tel- kens een prima nieuwe look uit onze creatieve geest. We hebben de top-banner al een poosje liggen, nu de rest nog om het verder aan te kleden.
Web-Log 01-12-2007 08:32:33

Dienstmededeling

Het mag zijn opgevallen dat de aktiviteiten op XOOX.NL de laatste weken wat minder zijn dan normaal. Dat zal nog zeker een weekje zo blijven gezien allerlei verwikkelingen die zich "behind the sce- nes" afspelen. Geen nood, want als er weer sprake is van een nieuwe internetverbinding bij Erik en als René ook weer in wat rustiger vaarwater is gekomen, gaan we er weer volop tegenaan. Ook wordt er alweer hard gewerkt aan een nieuwe layout voor de site die vanaf 1 januari 2008 in beeld zal verschijnen. Uiteindelijk zijn we allemaal maar gewoon mensen en je aandacht en energie kun je nu eenmaal maar één keer uitgeven!
Web-Log 23-11-2007 20:34:39

Poll

Uitslag Poll:
Wordt november écht zo'n rampmaand?

Slechts 10 procent heeft wellicht allerlei voorzorgsmaatregelen genomen in november. En het kán natuurlijk ook nog steeds uitkomen, dus wieweet hebben deze mensen helemaal gelijk! Toch nog 25% denkt dat het zomaar waar zou kunnen zijn, maar twijfelt aan de betrouwbaar- heid van dit soort voorspellingen. Het overgrote deel wuift het weg. Nou we zullen het zien, de laatste dagen van november zullen gaan uitwijzen of er toch nog een zware storm komt !
Web-Log 08-11-2007 22:10:35

Ontevreden klant

From: Pascal To: xoox.nl
Subject: pillen werken niet


hallo
ik heb de pillen gekocht bij jullie maar ze werken niet
wat moet ik doen ? graag eeen duidelijk antwoord a.u.b.
anders stuur ik ze terug
groetjes pascal


Dit bericht werd verstuurd vanaf IP: 84.xx.xx.171, cp11xxx10-b.venlo1.lb.home.nl

Beste Pascal, ik vermoed dat je een beetje in de war bent... XOOX.NL is géén apotheek, wij verkopen geen pillen. Misschien bedoel je de afslankpillen waarover wij hebben geschreven, maar die moet je toch echt op een andere wijze besteld hebben. Ik zou zeggen; kijk er de af- leverbon nog eens even op na. En natuurlijk heb je gelijk: Die pillen werken inderdaad niet !!!
Web-Log 05-11-2007 20:15:46

Poll

Uitslag Poll:
Werkt Windows Vista nou écht zo slecht?


Het merendeel kan hierover nog niet oordelen want daar draait nog geen Vista op de datama- chine. Maar de rest is dus behoorlijk verdeeld. De helft vindt het een prima besturingsprogram- ma en ervaart geen problemen, terwijl de andere helft zich lijkt te irriteren aan de problemen en fouten die het programma geeft. Een klein deel van de stemmers kan het accepteren of ziet de oorzaak van de problemen in een machine die niet voldoet een de juiste systeemeisen. Ik denk zelf trouwens dat je ook niet veel problemen met Vista zal ervaren als je een nieuwe PC koopt met het systeem erop. Voorlopig blijf ik nog een XP - aanhanger, met een Vista look!
Web-Log 25-10-2007 14:35:41

Logo

Ik ben intussen al wel bezig met een nieuw logo en lay-out ideeën aan het
opdoen voor iets nieuws per 1-1-2008. Maar dit gaat hem dus niet worden...

Klik voor de bron

PS: Heeft iemand een leuk idee voor een logo met
daarin de naam XOOX ? We houden ons aanbevolen!
Web-Log 15-10-2007 20:59:09

Poll

Uitslag poll:
Voor mijn gemoedsrust neig ik te geloven in...


Wat een nuchterheid! Het merendeel van onze be- zoekers gelooft niet zo in alternatieve middelen om je te helpen rust te vinden in dit aardse leven. Uitein- delijk blijken de horoscopen en tarot nog het meest geraadpleegd te worden en is ook meditatie redelijk vertegenwoordigd. Pendelen en handlijnen lezen doen nog nét mee, en dan wordt het al snel minder. Persoonlijk geloof ik dat je uit al deze zaken kracht kunt halen. En ik heb zelfs redenen om te geloven in hekserij. Dat er veel meer aan krachten zijn tussen hemel en aarde geloof ik ook, dus ik zal niet gauw iets raar vinden. Iedereen natuurlijk weer bedankt!