Web-Log
06-01-2008 09:00:31
Daar issie !
En daar issie dan! De nieuwe layout! Met enkele dagen vertraging omdat de aan- passingen die we hebben gedaan nét iets meer tijd kostten dan we hadden ver- wacht. Maar zeg nou zelf; hij mag er weer wezen. Tot 03:15 uur zijn René en ik er weer mee bezig geweest en voor zover we het nu kunnen beoordelen, werkt alles zoals het hoort. De breedte van de site is aangepast en ook is het navigatiemenu van helemaal boven, naar een balk onder de logo-banner verplaatst. We hopen dat iedereen geniet van deze nieuwe looks. Of geef je reaktie bij de bemoeials! 
Dat was nog best laat (voor mijn doen): 04:20 uur ! René en ik zijn vannacht bezig geweest met de voorbereidingen van de nieuwe layout van deze site. Ik moet zeggen; het wordt heel plezierig voor het oog. De basis staat intussen en er moeten nog enkele banners gemaakt worden. Ook zal er een subtiele verandering ingevoerd zijn met betrekking tot de breedte van de site. Enfin, jullie zien het binnenkort! Nu weer aan de slag. Kop koffie erbij en wat boterhammen met kaas. Goedemorgen!
Aanstaande zaterdagavond/nacht is het weer zover: René en ik gaan dan zolang noodzakelijk door om te komen tot een mooie, frisse nieuwe lay- out voor de site. Altijd weer een leuke bezigheid en tot nu toe rolde er tel- kens een prima nieuwe look uit onze creatieve geest. We hebben de top-banner al een poosje liggen, nu de rest nog om het verder aan te kleden.
Het mag zijn opgevallen dat de aktiviteiten op XOOX.NL de laatste weken wat minder zijn dan normaal. Dat zal nog zeker een weekje zo blijven gezien allerlei verwikkelingen die zich "behind the sce- nes" afspelen. Geen nood, want als er weer sprake is van een nieuwe internetverbinding bij Erik en als René ook weer in wat rustiger vaarwater is gekomen, gaan we er weer volop tegenaan. Ook wordt er alweer hard gewerkt aan een nieuwe layout voor de site die vanaf 1 januari 2008 in beeld zal verschijnen. Uiteindelijk zijn we allemaal maar gewoon mensen en je aandacht en energie kun je nu eenmaal maar één keer uitgeven! 

hallo



