Web-Log
14-02-2007 21:37:02
Poll

Dit vind ik niet OK op TV:

Het moge duidelijk zijn dat de grootste irritaties worden opgeroepen door die flauwe, stomp- zinnige en totaal overbodige belspelletjes. Wat mij eigenlijk niet verbaast is dat er ook veel stemmen zijn gegaan naar de 2 IJsdansprogramma's die gelijktijdig staan geprogrammeerd. Velen storen zich daar blijkbaar aan en terecht! Een dergelijke strijd om kijkcijfers is toch wel erg triest. Intussen lijkt het programma Spuiten en Slikken overigens door het XOOX publiek volledig te zijn geaccepteerd. Natuurlijk kunnen de mensen die op "iets anders" hebben ge- stemd nog even laten weten wat zij bedoelen door te reageren. Iedereen weer bedankt voor het uitbrengen van je stem. De nieuwe poll is intussen alweer beschikbaar, dus laat van je horen!









Het wordt weer tijd voor het bedenken en maken van een nieuwe lay-out. Zoals wellicht bekend is wijzigen wij iedere 6 maanden de lay-out van onze site. Op 1 januari 2007 zal dit weer het geval zijn, dus onze hersens kraken intussen om onze huidige looks weer te overtreffen. Misschien heeft iemand goede suggesties of mooie afbeeldingen voor een nieuw logo. Alles is welkom! De deadline komt naderbij... 

