Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 14-02-2007 21:37:02

Poll


Uitslag Poll:
Dit vind ik niet OK op TV:


Het moge duidelijk zijn dat de grootste irritaties worden opgeroepen door die flauwe, stomp- zinnige en totaal overbodige belspelletjes. Wat mij eigenlijk niet verbaast is dat er ook veel stemmen zijn gegaan naar de 2 IJsdansprogramma's die gelijktijdig staan geprogrammeerd. Velen storen zich daar blijkbaar aan en terecht! Een dergelijke strijd om kijkcijfers is toch wel erg triest. Intussen lijkt het programma Spuiten en Slikken overigens door het XOOX publiek volledig te zijn geaccepteerd. Natuurlijk kunnen de mensen die op "iets anders" hebben ge- stemd nog even laten weten wat zij bedoelen door te reageren. Iedereen weer bedankt voor het uitbrengen van je stem. De nieuwe poll is intussen alweer beschikbaar, dus laat van je horen!
Web-Log 31-01-2007 00:36:34

Poll

Uitslag Poll:
Jouw winterweersvoorspelling:


Gelukkig denkt de meerderheid dat er nog wel wat winters weer aan zit te komen. Zeker nog een zeer koude periode staat ons te wachten, als ik de voor- spelling moet geloven. De maand februari leent zich prima voor zo'n koude periode, dus laat maar komen!
Web-Log 14-01-2007 20:40:42

Poll

Uitslag Poll:

Zo... en dan nu de kilo's er weer af



Net iets over de helft van de stemmers wil toch zeker afvallen. Daarvan is het grootste deel wel erg ambitieus door méér dan 10 kilo kwijt te willen. Een hele poos ging het gelijk op tussen de mensen degenen die zich prima voelen en niet aan de lijn hoeven te doen. Blijkbaar waren de laatste stemmers wat aan de zware kant, waardor de hele boel weer is gaan hellen. 16% zegt dat het wel beter zou zijn, maar berust in de situatie. Ook nog eens 13% is te licht. Zelf hoor ik tot de groep dioe zo'n 10 kilo kwijt zou willen waarvan ik er in de eerste twee weken van 2007 reeds 3 kwijt ben! Zonder een dieet; gewoon niet tussendoor snoepen, geen kaas te snacken, geen chocolade, geen alcohol, geen koolzuurhoudende drank maar sapjes met weinig suiker, en na 19:00 uur alleen nog maar drinken. Minder koffie op een dag, maar thee (zonder suiker) drinken helpt ook. Zo lukt het vol te houden. Iedereen bedankt voor het uitbrengen van je stem!
Web-Log 01-01-2007 01:20:20

Poll

Uitslag Poll:
Wenskaarten rond de feestdagen...

Nou, ik was even bang dat er een duidelijke meer- derheid zou ontstaan die dit als een verplicht num- mer beschouwd. Toch is er wél een meerderheid die zich ergert of er gewoonweg niets aan doet. Maar de groep mensen die toch altijd weer blij is om een kaart te sturen en te ontvangen heeft redelijk stand gehouden. Persoonlijk vind ik het best oké om kaarten te sturen (we hadden dit jaar een hele leuke gemaakt) maar je moet niet overdrijven. Het is geen race om de meeste kaarten die je dan krijgt van allerlei oppervlakkige kennissen of de plaatselijke pizzaria danwel chinees. Gelukkig zie ik bij ons aan de muur steeds meer zelfgemaakte kaarten; mensen ma- ken er iets persoonlijks van en dat vind ik leuk. Iedereen weer bedankt, op naar de nieuwe poll.
Web-Log 15-12-2006 13:23:41

Poll

Uitslag poll:

Het is alweer december, tijd voor...


Nou zeg! Méér dan de helft ziet een winterslaap wel zitten of denkt dat er een depressie aan- komt. Ik word er niet bepaald vrolijk van geloof ik. Blijkbaar gaat er niemand van onze bezoe- kers in december op wintersport en ziet een kwart de gezelligheid toch nog wel zitten. Ik in- terpreteer de zonvakantie maar even als "lichttherapie" om een eventuele depressie, danwel winterslaap voor te blijven. Persoonlijk hoop ik op lekkere barre dagen waarin het verkeer in ons land weer eens plat ligt en dat er sneeuw en ijzel waarschuwingen zijn. Maar ik geef toe, daarop is meer kans in janurai en februari. En goede voornemens...? Dit jaar maar even niet.
Web-Log 10-12-2006 13:38:49

Nieuwe looks

Het wordt weer tijd voor het bedenken en maken van een nieuwe lay-out. Zoals wellicht bekend is wijzigen wij iedere 6 maanden de lay-out van onze site. Op 1 januari 2007 zal dit weer het geval zijn, dus onze hersens kraken intussen om onze huidige looks weer te overtreffen. Misschien heeft iemand goede suggesties of mooie afbeeldingen voor een nieuw logo. Alles is welkom! De deadline komt naderbij...
Web-Log 30-11-2006 23:25:44

Poll

Uitslag Poll:
Bloot & sex in clips en in TV programma's


En welk een tolerant publiek wij hebben! 54% Vindt het allemaal wel meevallen of denkt dat het allemaal gewoon maar onze huiskamers in mag rollen. Toch nog 27% aarzelt, vindt het soms wel wat ver gaan of is bang dat het een verkeerd voorbeeld geeft. Twaalf procent denkt dat het beter is om die vuiligheid te verbieden. En tsja, wat is wijheid. De tijden uit mijn jeugd, waarin je stiekem tussen het oud papier van anderen seksboekjes opspoorde of ze vond in bosjes is voorbij. Zie je de beelden niet op je TV, dan is er altijd nog internet dat je gewild en ongewild de nodige blootplaatjes laat zien. Seks is overal & ieder moment te zien en ik denk inderdaad wel dat dit zeker iets doet met de huidige generatie. Maar of dat meteen sodom en gomorra is? Of dat ook meteen alleen maar negatief is? Nee, dat denk ik niet. Tijden veranderen en wij ook.
Web-Log 24-11-2006 20:37:20

Brandbaar

Rituele boekverbrandingIk luister eerlijk gezegd amper naar 3FM en al zeker niet in de ochtend. Ware het niet dat ik vanmorgen toch wat meekreeg van de uitzending van Giel. Live hoorde ik dat de fik in een eerste exemplaar van het boek van GeenStijl, 2006 ZUIGT ging. Een soort rituele boekverbranding dus. Op de radio hoorde ik Giel wel roepen dat het "niet goed gaat hier..." maar dat de fik er zo hevig in zat, had ik niet verwacht. Blijkbaar brand je die hele studio (waar René en ik ooit al eens op bezoek waren) zomaar af....